شرکت اوباما و همسرش در ساخت فیلم و سریال

© REUTERS / Yuri Gripas شرکت اوباما و همسرش در ساخت فیلم و سریال
شرکت اوباما و همسرش در ساخت فیلم و سریال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2021
اشتراک
باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکا و میشل، همسرش اعلام کردند در اجرای طرح های جدیدی برای ساخت فیلم و سریال با شرکت فیلم سازی نتفلیکس همکاری خواهند نمود.

به گزارش اسپوتنیک ، شرکت تولیدی Higher Ground Productions که توسط باراک و میشل اوباما تاسیس شده ، اجرای شش پروژه جدید را با همکاری نتفلیکس آغاز خواهد کرد.

کتاب خاطرات باراک اوباما رکورد زد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2020
کتاب خاطرات باراک اوباما رکورد زد

خبر مربوط به این محصولات آینده نتفلیکس در وب سایت رسمی این شرکت فیلم سازی منتشر شده است. اجرای پروژه های فوق الذکر، طبق برنامه مربوطه، چندین سال به طول خواهد انجامید.

این زوج برای ساخت یک سری از فیلم هایمستند، یک مجموعه تلویزیونی و چهار فیلم سینمایی بلند با نتفلیکس همکاری خواهند کرد. این فیلم ها در ژانرهای ملودرام ، زندگینامه و داستان علمی تخیلی تهیه  می شوند.

نتفلیکس یک شرکت آمریکایی  است که به پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد. این شرکت تا آوریل ۲۰۲۰ بیش از ۱۸۲ میلیون مشترک داشته  و در بیش از ۱۹۰ کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. نتفلیکس برنامه‌های گوناگون و پربیننده‌ای مانند فیلم‌های سینمایی، مجموعه‌های تلویزیونی و برنامه‌های مستند تولید می‌کند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала