آخرین صحبت های مهرداد میناوند با پسر و پدر خود +ویدئو

© Sputnikمهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران
مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
اشتراک
حرف های نگفته مهرداد میناوند به پسر و پدرش که به مناسبت روز پدر قرار بود پخش شود، بعد از درگذشت میناوند منتشر شد

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی پس از درگذشت مهرداد میناوند، بازیکن سابق فوتبال در شبکه های اجتماهی منتشر شده است که با پسرش آریا و پدر خود صحبت می کند.

این ویدئو قرار بود که در روز پدر پخش شود اما درگذشت نابهنگام مهرداد میناوند سبب شد تا زودتر در شبکه های اجتماعی دست به دست شود.

او در این ویدئو خطاب به پسر خود آریا می گوید "پسرم آریا! من حاضرم تمام زندگیم را فدای تو کنم و ببخش که در این سال ها کنارت نبودم. ولی مطمئنا به زودی این اتفاق می افتد و از نزدیک بغلت می کنم."

او در ادامه درباره خصوصیات پسر خود می گوید که خوش تیپ و دست و دلباز است و قلب مهربان و بخشنده ای دارد و مسلط به 5 زبان می باشد. ولخرجی و دست و دلبازی او به من رفته است.

او در نهایت خطاب به پدرش می گوید که خیلی عزیز است و خیلی زحمت کشیده تا من به این نقطه برسم و قطعا روزهای خوب و بد زیاد بوده است و از او به خطر همه زحمت هایش تشکر می کنم.

View this post on Instagram

A post shared by mahsan🤭 (@tap_fact)

گفته شده است که آریا پسر ۱۴ ساله مهرداد میناوند است که حاصل ازدواج اول وی می باشد.

گفتنی است که این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، به علت درگیری ۹۰ درصدی ریه به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفته است.

بسیاری از کاربران معتقدند که امسال سال تلخی بوده است و بسیاری از عزیزان را از دست دادیم.
گروهی از کاربران معتقدند که حرف های مهرداد میناوند این گفته را ثابت می کند که اگر کار نکرده ای داریم همین حالا انجام دهیم و شاید فردایی هرگز نرسد. این ویدئو دل بسیاری را به درد آورده و کاربران برای شادی و آرامش روح او دعا کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала