صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه: ثبت واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا آغاز می شود

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه: ثبت واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا آغاز می شود
  صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه: ثبت واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا آغاز می شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتظار می رود که مراحل ثبت واکسن اسپوتنیک وی تولید روسیه در اتحادیه اروپا در ماه فوریه آغاز شود.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام نمود که ثبت واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا آغاز می شود و این مراحل در ماه فوریه اغاز می شود.

واکسن اسپوتنیک وی کرونا - اسپوتنیک ایران
واکسینه شدن سفیر ایتالیا در روسیه با اسپوتنیک V

کیریل دیمیتریف مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در سخنانی اعلام نمود که الجزایر اولین کشور آفریقایی است که رسماً واکسن اسپوتنیک وی را ثبت نمود. این ثبت به عنوان بخشی از مجوز استفاده اضطراری انجام شده است. طبق روال مشابه ، واکسن اسپوتنیک وی قبلاً در آرژانتین ، بولیوی و صربستان ثبت شده بود. تأمین واکسن به الجزایر از طریق شرکای بین المللی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در هند ، چین ، کره جنوبی و سایر کشورها تأمین می شود.

واکسن اسپوتنیک وی بر اساس پلت فرم اثبات شده و کاملاً مورد مطالعه وکتورهای آدنو ویروسی انسان ساخته شده است که باعث سرماخوردگی می شوند و بشر از هزاران سال پیش با آن روبرو بوده است. در ماه آگوست، وزارت بهداشت روسیه اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از COVID-19 ثبت کرد که توسط مرکز تحقیقات گامالیا تهیه شده و نام آن Sputnik V است. این دارو در پلت فرم مورد مطالعه و اثبات شده ناقلین آدنو ویروسی انسان ایجاد می شود که از مزایای مهم آن می توان به ایمنی، اثر بخشی و عدم وجود عواقب منفی طولانی مدت اشاره کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала