رسانه ها: ترامپ قصد ندارد فرمان عفو ​​خود را امضا کند

© REUTERS / Cheriss Mayرسانه ها: ترامپ قصد ندارد فرمان عفو ​​خود را امضا کند
رسانه ها: ترامپ قصد ندارد فرمان عفو ​​خود را امضا کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا بر گزارش رسانه ها، ترامپ پیش از خروج از کاخ ریاست جمهوری، قصد ندارد فرمان عفو اعضای خانواده خود و وکیلش جولیانی را امضا کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، روز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد دولت، گفته شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور مستعفی ایالات متحده قصد صدور بخشش برای خود، اعضای خانواده اش و وکیلش، رودی جولیانی را ندارد.

ترامپ مشاور سابق خود و متهم به اختلاس را عفو می کند - اسپوتنیک ایران
ترامپ مشاور سابق خود و متهم به اختلاس را عفو می کند

اوایل این هفته گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه ترامپ قصد دارد حداقل ۱۰۰ مورد عفو و تخفیف را قبل از از دست دادن قدرت ریاست جمهوری اعطا کند.

در همان زمان، اشاره شده است که رئیس جمهور الیوت برودی یکی از بزرگترین حامیان مالی حزب جمهوری خواه، را که به جرم فعالیتهای غیرقانونی لابی متهم شده بود، را عفو خواهد کرد.

بلومبرگ قبلاً گزارش داده بود كه ترامپ لیست گسترده ای از افرادی را كه امیدوار است قبل از ترک دفتر عفو كند تهیه كرده است، كه در آن احتمالاً خود و همچنین نزدیكان، دوستان و دو خواننده رپ مشهور را شامل می شود.

نیویورک تایمز همچنین گزارش داد که ترامپ قبل از پایان دوره ریاست جمهوری خود در ۲۰ ژانویه در مورد احتمال بخشش خود بحث کرده است.

بخشش های ریاست جمهوری در ایالات متحده قابل تجدید نظر نیست. بسیاری از روسای جمهور از این قدرت برای حذف تعقیب قضایی از محکومان، از جمله حامیان سیاسی آنها استفاده کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала