توکیو همکاری برای بازی های المپیک را ادامه می دهد

© AP Photo / Eugene Hoshikoتوکیو همکاری برای بازی های المپیک را ادامه می دهد
توکیو همکاری  برای بازی های المپیک را ادامه می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر ژاپن اذعان کرد: توکیو همکاری با کمیته بین المللی المپیک نسبت به آمادگی خود برای بازی های المپیک ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن، در سخنرانی در پارلمان اعلام کرد: دولت ژاپن ضمن همکاری با مدیریت پایتخت ژاپن و کمیته بین المللی المپیک (IOC) به آمادگی برای بازی های المپیک توکیو که از سال ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا موکول شده است، ادامه خواهد داد.

افزایش آمار خودکشی در ژاپن طی موج دوم همه‌گیری کرونا - اسپوتنیک ایران
افزایش آمار خودکشی در ژاپن طی موج دوم همه‌گیری کرونا

سوگا تصریح کرد: برای اطمینان از ایمنی مسابقات، ما به همکاری با IOC و فدراسیون های ورزشی برای توسعه اقدامات در برابر شیوع عفونت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما همچنین قصد داریم با همکاری کمیته بین المللی المپیک و دولت توکیو آماده سازی بازی ها را ادامه دهیم. قرار بود بازی های المپیک توکیو از ۲۴ ژوئیه تا ۹ آگوست ۲۰۲۰ برگزار شود.

به دلیل همه گیری، مسابقات به مدت یک سال به تعویق افتاده و از ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ برگزار می شود، در همان زمان، نام بازی های توکیو ۲۰۲۰ حفظ شده است.

در ماه ژوئن، کمیته برگزاری بازی های توکیو رسماً از ساده سازی قالب مسابقات سال آینده حمایت کرد.

در همان زمان، بودجه بازی ها به دلیل هزینه های اضافی مرتبط با به تعویق انداختن مسابقات و اقدامات ضد ویروس کرونا، افزایش یافته و اکنون به ۱.۶۴ تریلیون ین (۱۵.۹ میلیارد دلار) رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала