واکسن اسپوتنیک وی در الجزایر ثبت شد

© Photo / RDIF واکسن اسپوتنیک وی در الجزایر ثبت شد
 واکسن اسپوتنیک وی در الجزایر ثبت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت که واکسن اسپوتنیک وی ساخت روسیه به دلیل مزایای اصلی آن در کشور الجزایر ثبت شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، بیش از 90٪ از تاثیر گذاری واکسن اسپوتنیک وی در برابر کرونا اثبات شده است.

واکسیناسیون علیه کرونا با واکسن روسی اسپوتنیک وی در آرژانتین آغاز شد - اسپوتنیک ایران
واکسیناسیون علیه کرونا با واکسن روسی "اسپوتنیک وی" در آرژانتین آغاز شد

کیریل دیمیتریف مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در سخنانی اعلام نمود که الجزایر اولین کشور آفریقایی است که رسماً واکسن اسپوتنیک وی را ثبت نمود. این ثبت به عنوان بخشی از مجوز استفاده اضطراری انجام شده است. طبق روال مشابه ، واکسن اسپوتنیک وی قبلاً در آرژانتین ، بولیوی و صربستان ثبت شده بود. تأمین واکسن به الجزایر از طریق شرکای بین المللی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در هند ، چین ، کره جنوبی و سایر کشورها تأمین می شود.

واکسن اسپوتنیک وی بر اساس پلت فرم اثبات شده و کاملاً مورد مطالعه وکتورهای آدنو ویروسی انسان ساخته شده است که باعث سرماخوردگی می شوند و بشر از هزاران سال پیش با آن روبرو بوده است.

 واکسن اسپوتنیک وی در طی مراحل واکسیناسیون از دو بردار مختلف برای دو عکس استفاده می کند، که در مقایسه با واکسنهایی که از مکانیسم زایمان یکسان برای هر دو عکس استفاده می کنند ، ایمنی قوی تری ایجاد می کند.  ایمنی، اثر بخشی و فقدان اثرات نامطلوب طولانی مدت واکسن آدنوویروس در بیش از 250 مطالعه بالینی طی دو دهه اثبات شده است.

 توسعه دهندگان واکسن اسپوتنیک وی برای بهبود کارآیی واکسن AstraZeneca با AstraZeneca برای آزمایشات بالینی مشترک همکاری می کنند. واکسن اسپوتنیک وی در روسیه ، بلاروس ، صربستان ، آرژانتین ، بولیوی تأیید شده است. روند ثبت واکسن در اتحادیه اروپا آغاز شده است. "اسپوتنیک وی" حساسیت شدید ایجاد نمی کند. دمای ذخیره سازی اسپوتنیک وی بین  2 + 8 درجه سانتیگراد است که امکان ذخیره سازی آن را در یخچال معمولی و بدون نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت های زنجیره سرد اضافی فراهم می کند.  قیمت اسپوتنیک وی با هر تزریق کمتر از 10 دلار است و باعث می شود آن را در سراسر جهان عرضه کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала