فیس‌بوک و اینستاگرام ترامپ تا زمان انتقال قدرت به بایدن مسدود خواهند بود

© REUTERS / Jim Bourgفیس‌بوک و اینستاگرام ترامپ تا زمان انتقال قدرت به بایدن مسدود خواهند بود
فیس‌بوک و اینستاگرام ترامپ تا زمان انتقال قدرت به بایدن مسدود خواهند بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنابر اعلام مدیر اجرایی فیس‌بوک حساب‌های دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی و اینستاگرام تا زمان انتقال قدرت به جو بایدن مسدود خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک اعلام داشت که حساب‌های دونالد ترامپ در فیس‌بوک و اینستاگرام حداقل برای دو هفته مسدود خواهد ماند.

کلینتون: هواداران ترامپ، تروریست داخلی هستند - اسپوتنیک ایران
کلینتون: هواداران ترامپ، تروریست داخلی هستند

زاکربرگ در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: ما معتقدیم که در این برهه اجازه دادن به رئیس جمهوری برای استفاده از خدمات ما ریسک‌های بسیار زیادی دارد. بنابراین، ما ممنوعیت فعالیت حساب های فیسبوک و اینستاگرام وی را به مدت نامحدود و دستکم به مدت ۲ هفته تمدید می‌کنیم تا انتقال مسالمت آمیز قدرت تکمیل شود.

مدیر اجرایی فیسبوک همچنین تأکید کرد که استفاده از رسانه های اجتماعی برای "تحریک شورش علیه یک دولت منتخب دموکراتیک" را غیر قابل قبول می‌داند.

روز چهارشنبه، طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، که در واشنگتن برای نشان دادن حمایت خود گرد هم آمده بودند، به ساختمان کنگره حمله کردند و جلسه‌ای را که در آن قرار بود نتایج انتخابات گذشته تأیید شود، قطع کردند. مجریان قانون از گاز اشک آور و نارنجک‌های بی حس کننده علیه افرادی که وارد ساختمان کنگره شده بودند، استفاده کردند. به گفته پلیس واشنگتن، در این تظاهرات چهار نفر کشته شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала