فیلم منتشر شده دقایقی قبل از توقیف کشتی کره ای توسط سپاه+ویدیو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فیلم منتشر شده از توقیف کشتی کره ای توسط سپاه+ویدیو
فیلم منتشر شده از توقیف کشتی کره ای توسط سپاه+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی دریایی سپاه، نفتکش کره جنوبی را در خلیج فارس توقیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یک نفتکش متعلق به کشور کره جنوبی با نام تجاری «هانکوک چیامی» را به دلیل نقض پروتکل‌های زیست‌محیطی توقیف کرد. در این ویدیو تصاویر هوایی از نفتکش کره‌ای دقایقی قبل از توقیف را می‌بینید.

در واکنش به این اقدام سپاه، وزارت دفاع کره جنوبی، پس از تأیید گزارشات مربوط به این حادثه، یک ناوگروه را به آبهای تنگه هرمز اعزام کرد که این ناوگروه برای محافظت از کشتی های غیرنظامی در سواحل سومالی در برابر دزدان دریایی ایجاد شده بود.

امروز دوشنبه 15 دیماه 99 روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام توقیف یک فروند شناور متعلق به کره جنوبی در آب‌های خلیج فارس اعلام کرد: این نفتکش که از مبدأ بندر الجبیل عربستان در خلیج فارس در حرکت بود، به دلیل نقض پیاپی قوانین زیست محیطی دریایی توسط ناوگروه ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد. این کشتی با پرچم کره جنوبی حامل 7 هزار و 200 تن مواد شیمیایی نفتی بوده است. خدمه‌های این شناور نفتی از ملیت‌های کره جنوبی، اندونزی، ویتنام و میانمار هستند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Besouye.zohour (@besouye.zohour)

سپاه افزود: این نفتکش پس از توقیف در لنگرگاه بندرعباس پهلو گرفت و پرونده آن برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی کشور خواهد شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اخبار فوری و مهم🔖 خبر (@fouri_akhbar)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала