رئیس جمهور ایران: اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست

© Photo / IRNAرئیس جمهور ایران: اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست
رئیس جمهور ایران: اگر کسی دولت را تضعیف کند، طرفدار آمریکاست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رییس جمهور ایران اعلام کرد اگر کسی دولت وی را تضعیف کند، "چه بخواهد و چه نخواهد حامی و طرفدار آمریکاست".

به گزارش اسپوتنیک،  ایسنا، حسن روحانی صبح امروز اظهار کرد: ما در میدان جنگ اقتصادی هستیم و اگر کسی دولت را تضعیف کند، چه بخواهد و چه نخواهد حامی و طرفدار آمریکاست. هر کسی دولت را تضعیف کند و بگوید من ضد آمریکا هستم، دروغ شاخدار گفته است.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
روحانی از مهار شدن کرونا در اکثریت مناطق ایران خبر داد

وی ادامه داد: هر کسی به بخش خصوصی، واردکنندگان و صادرکنندگان ضربه بزند از آمریکا حمایت کرده است؛ ما امروز برای توسعه کشور باید به هم کمک کنیم. امروز روز وحدت است و هر کسی وحدت و اتحاد را شکسته و اختلاف افکنی کند از آمریکا طرفداری کرده است.

رییس جمهور با بیان این‌که از سال ۱۳۹۷ جنگ اقتصادی به کشور تحمیل شده است، تصریح کرد: دونالد ترامپ مانند صدام بود صدام هشت سال جنگ به ما تحمیل کرد و سرنگون شد. دونالد ترامپ سه سال جنگ اقتصادی به ما تحمیل کرد و در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود نه فقط از حکومت بلکه از زندگی. او آدم بی‌آبرویی در تاریخ بود که جنایت و ظلم‌های زیادی کرد که یکی از ظلم‌های غیرقابل گذشتش شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بود که هیچ‌گاه از یادمان نخواهد رفت. آنها بدانند این ترور برای همیشه داغی بر سینه ماست که انتقام آن را ملت‌های منطقه و ملت ایران در روزی از آنها می‌گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала