مشهورترین عکسهای اینستاگرام در سال 2020

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر مشهور ترین عکسهای اینستاگرام در سال 2020
مشهور ترین عکسهای اینستاگرام در سال 2020  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشهورترین عکس در اینستاگرام در سال 2020 تصویری از کریستیانو رونالدو بود که در ماه نوامبر منتشر شد.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، در سال 2020 عکس رونالدو با فوتبالیست افسانه ای آرژانتین ، دیگو مارادونا بیشترین لایک را به خود اختصاص داده است.

درخت کریسمس  - اسپوتنیک ایران
عکس تم دار خانواده پرجمعیت رونالدو در شب کریسمس +عکس

این عکس 19.5 میلیون لایک به دست آورد. در یک عکس سیاه و سفید، رونالدو در کنار مارادونا است که در 25 نوامبر در سن 60 سالگی درگذشت. بازیکن پرتغالی در توصیف احساسی این پست، نظرات خود را درباره این ورزشکار مشهور بیان کرد.
سه فیلم برتر همچنین شامل عکسهای مربوط به وقایع غم انگیز است. پست مربوط به درگذشت بازیگر چادویک بوسمن، بازیگر نقش اصلی در فیلم اکشن ابرقهرمانی مارول "پلنگ سیاه"، 19.1 میلیون لایک داشت. این عکس از حساب بازیگر در تاریخ 28 آگوست انجام شده است. مقام سوم را لیونل مسی فوتبالیست با عکس خود با مارادونا (16.2 میلیون لایک) به خود اختصاص داد. این ورزشکار آرژانتینی همچنین نظرات خود را در مورد مرگ مارادونا بیان کرد.
علاوه بر این ، 10 عکس برتر شامل چهار تصویر از صفحه مدل آمریکایی کایلی جنر و عکسی است که توسط بازیکن بسکتبال ، لبرون جیمز ، در لس آنجلس لیکرز منتشر شده است. همچنین رونالدو برای دومین بار در این لیست قرار گرفت. هواداران وی از عکس فوتبالیست که در جشن تولد گرفته شده قدردانی می کنند. آخرین عکسی که کوبه برایانت بازیکن بسکتبال ، و یک روز قبل از مرگش در سقوط هلیکوپتر جان خود را از دست داد، در جمع ده عکس برتر جهان قرار گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала