عدم مذاکره گزارشگر محبوب با شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران +عکس

CC BY 4.0 / IRNA / عادل فردوسی ‌پور
 عادل فردوسی ‌پور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فردوسی پور هیچ دستمزدی از AFC دریافت نکرده و فقط از سر علاقه به مردم ایران گزارش بازی را انجام داده است!

به گزارش اسپوتنیک، پس از گزارشگری عادل فردوسی پور و پخش آن از اینستاگرام AFC فضاهایی علیه این گزارشگر مردمی فوتبال در رابطه با ارتباط او با شبکه‌های معاند ایجاد شده است.

کورش کمره‌ای، مشاور رئیس شبکه سه تلویزیون ایران گفته است که «سه نکته در رابطه با اتفاقات چند روز اخیر:

در اینستاگرام طراحی مشترک AFC ، آل سعود و رسانه‌های بیگانه شکست خورد و با وجود تبلیغات پرطمطراق چند روز اخیر حتی حریف یک پلتفرم داخلی هم نشدند. فقط حیف که آقای عادل‌فردوسی‌پور را بازیچه یک بازی سیاسی کردند.

کوروش کمره ای در ادامه نوشته است که در یک سال اخیر حداقل سه مرتبه و در فواصل زمانی مختلف به آقای فردوسی پور پیشنهاد بازگشت به عرصه گزارشگری فوتبال داده شد. هر بار این پیشنهاد را رد کردند تا اینکه حدود سه هفته پیش که آخرین پیشنهاد داده شد و ما منتظر پاسخ بودیم، ناگهان صدای ایشان را از صفحه اینستاگرام AFC شنیدیم.

کمره ای معتقد است که قبل از پایان برنامه نود در سال ۹۷، بارها و بارها مستقیم یا با واسطه، مدیران فعلی و قدیمی و حتی دوستان آقای فردوسی‌پور با ایشان درباره برنامه ۹۰ صحبت کردند. محور صحبت ها هم فقط یک چیز بود، رعایتِ عرف، روال و رویه برنامه سازی.»

عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه نود و گزارشگر محبوب ایرانی طی مصاحبه ای در پاسخ به صحبت های مطرح شده گفته است که از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همیشه لطف داشتند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند ممنونم.

به گزارش خبر ورزشی؛ او در خصوص نحوه حضورش برای گزارش بازی فینال گفت که همانطور که می‌دانید، AFC یک نهاد بین‌المللی ورزشی است که کشور ما نیر ضمن داشتن کرسی‌های مختلف در آن عضویت دارد. همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویدادهای این نهاد شرکت می‌کنند و امسال هم برای بازی فینال به دعوت AFC در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف AFC برای گزارش همین بازی دعوت شدم.


او در پاسخ به برخی شایعات پیرامون سفرش گفت: بر خلاف این شایعات مغرضانه که پیش‌تر هم به اشکال مختلف دیگر صورت گرفته، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از AFC و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم. همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آنور آبی مذاکره نکرده و نمی‌کنم.

فردوسی پور در ادامه عنوان کرده است که همیشه افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار کرده و تنها از سر علاقه به حرفه‌ام و برای مردم کشورم گزارش کرده‌ام. گذر زمان علت این فضاسازی‌های هدفمند را روشن خواهد کرد.

گفته شده است که این دیدار که روز شنبه از طریق اینستاگرام AFC پخش شد، طبق آمار منتشر شده بیش از چهار میلیون و ششصد هزار بیینده منحصر به فرد در مجموع بازی را از این طریق تماشا کردند و رکورد لایو اینستاگرام با بیش از تماشای همزمان هشتصد هزار نفر شکسته شد.

بسیاری از کاربران عنوان کردند که ناگهان از خواب بیدار شدند و دیدند که عادل خان فردوسی پور از قطر گزارش می کند. این دسته از کاربران معتقدند که به نظر ما ناگهان بنشینید و در مورد رفتارتان با اسطوره ها و افراد و نحوه برخوردتان فکر کنید. گروهی از کاربران عنوان کردند که برنامه سازی را از عادل گرفتید بعد چگونه بیاید و گزارشگری انجام دهد!!!!

عده ای از کاربران نیز معتقدند که از صحبت های مدیران شبکه 3 ایران و عدم قبولی گزارشگری از سوی عادل فردوسی پور تعجب کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала