روحانی: کالاهای اساسی با نظارت بر قیمت ها عرضه خواهد شد

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyحسن روحانی رئیس جمهور ایران
حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، در ارتباط با هماهنگی دستگاه های اجرایی بر تنظیم بازار محصولات کشاورزی و بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، تبادل نظر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهور روز یکشنبه در این نشست بیان داشت: مردم از مسئولان کشور توقع و انتظار دارند که مشکلات را بر طرف و راه را برای توسعه اقتصاد هموار سازند.

حسن روحانی خاطر نشان کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۰ حاصل مطالعات و بررسی های دقیق در مسیر ریل گذاری شده توسعه کشور و ارزیابی دقیق از نیاز اقشار مختلف مردم است و از این نظر بودجه سال آینده، در عین انسجام و هدفمندی، واقع بینانه و دقیق هست.

روحانی افزود: سر فصل ها و مختصات و متغییر های اصلی مطرح شده در لایحه بودجه، حاصل تجارب به دست آمده از مقابله و مبارزه سه ساله با تحریم ها و جنگ اقتصادی تحمیلی دشمن و با هدف خنثی سازی و بی اثر کردن آنها و در نهایت برداشتن فشارهای اقتصادی و بهبود معیشت مردم و برطرف کردن موانع تولید است.

روحانی: نظر دولت و مجلس درباره بودجه ۱۴۰۰ به یکدیگر نزدیک‌تر شد  - اسپوتنیک ایران
روحانی: نظر دولت و مجلس درباره بودجه ۱۴۰۰ به یکدیگر نزدیک‌تر شد

رئیس جمهور ایران گفت: دولت نه تنها مصر است که روزانه ۲ میلیون و۳۰۰ هزار بشکه نفت صادر کند بلکه انتظار دارد وزارت نفت شرایط را برای افزایش آن آماده نماید و ما باید از همه امکانات داخلی و بین المللی برای نیل به این هدف که حق جمهوری اسلامی ایران برای بدست آوردن بازار است، استفاده کنیم.

رئیس جمهور ایران تاکید کرد: در کنار تولید، چرخه توزیع کالاهای اساسی باید با سازوکاری شفاف و هماهنگ و با نظارت وزارتخانه صمت و جهادکشاورزی پیش برود تا از هر نوع تخلف مانند رانت و انحصار در کشور جلوگیری شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала