پلیس ایران خبر از توقف ماشین هایی با پلاک مخدوش داد

© AP Photo / Ebrahim Norooziپلیس ایران خبر از توقف ماشین هایی با پلاک مخدوش داد
پلیس ایران خبر از توقف ماشین هایی با پلاک مخدوش داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس راهور در ایران با خودروهای پلاک مخدوش که برای عدم رعایت محدودیت های تردد ستاد مقابله با کرونا اقدام به این کار می کنند، قاطعانه برخورد کرده و خوردوی آنها را توقیف می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: 130 خودرو با پلاک مخدوش شده در قزوین توقیف و از تردد آنها جلوگیری شده است.

وی افزود: کاهش ترددها و رعایت سایر موارد طرح محدودیت ها از سوی شهروندان استان منجر به کاهش فوتی ها و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های قزوین شده و این رویه تا زمان خطر شیوع کرونا باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور قزوین نیز در این بازدید گفت: در اجرای طرح محدودیت های تردد ساعت 21شب تا 4 صبح در بازه زمانی چهارم آذرماه تا پنجم دی 2 هزار و 392 برگه جریمه صادر شده است.

شیما زرآبادی پور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز گفت: 90 دوربین نظارتی و 35 دوربین پلاک خوان، کار پایش و اعمال قانون را در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا را در شهر قزوین انجام می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала