خلبانی در حمایت از واکسیناسیون ویروس کرونا یک سرنگ بزرگ را در آسمان به تصویر کشید + عکس

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر خلبانی در حمایت از واکسیناسیون ویروس کرونا یک سرنگ بزرگ را در آسمان به تصویر کشید + عکس
خلبانی در حمایت از واکسیناسیون ویروس کرونا یک سرنگ بزرگ را در آسمان به تصویر کشید + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک خلبان آلمانی برای به تصویر کشیدن یک سرنگ بزرگ در آسمان در حمایت از واکسیناسیون ویروس کووید – 19 یک ساعت و نیم پرواز انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، خلبان آلمانی سامی کرامر برای پشتیبانی از واکسیناسیون که از 27 دسامبر در این کشور آغاز شده، یک سرنگ عظیم در آسمان بالای آلمان کشید.

این اقدام در روز چهارشنبه، 23 دسامبر انجام شد. برای اجرای آن، این هنرمند 20 ساله هوانوردی مجبور شد 200 کیلومتر با هواپیمای سبک Diamond DA20 Katana خود پرواز کند.

در همان زمان، خلبان جوان به روزنامه سودکوریر گفت که آماده سازی فقط 30 دقیقه طول کشید و خود پرواز حدود یک ساعت و نیم طول کشید.

همانطور که توسط نشریه ذکر شده است، پیش از این کرامر فقط شکلک ها و الگوهای رفتاری را در آسمان نقاشی می کرد.

این اولین پیام مربوط به ویروس کرونا در آسمان نیست. سرویس ردیابی پرواز Flightradar24 سه مورد دیگر از کارهای هنرمندان هواپیمایی را در توییتر خود منتشر کرد، از جمله دعوت برای رعایت قرنطینه "در خانه بمان"، و همچنین حرکتی برای حمایت از امدادگران در زمینه بیماری همه گیر.

همچنین در تاریخ 26 مارس ، یک خلبان از منطقه مسکو تصمیم گرفت به روس ها یادآوری کند هنگام مبارزه با ویروس کرونا در خانه بمانند و در آسمان نوشت: "مراقب خودت باش - در خانه بمان".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала