پیام اسرائیل به بایدن درباره خاورمیانه

© AP Photo / Lauren Victoria Burkeپیام اسرائیل به بایدن درباره خاورمیانه
پیام اسرائیل به بایدن درباره خاورمیانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسرائیل از طریق ژنرال میلی به بایدن درباره خاورمیانه پیام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دولت اسرائیل از سفر اخیر ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا به تل آویو استفاده کرد و نظرات خود را در مورد تعامل آینده با ایران و همچنین عربستان سعودی و امارات به تیم رئیس جمهور بعدی آمریکا، جو بایدن منتقل کرد. این مطلب روز چهارشنبه توسط پورتال خبری آکسیوس اعلام شد.

توصیه ای به بایدن: محدودیت اتمی ایران را تا ۵۰ سال تمدید کنید - اسپوتنیک ایران
توصیه ای به بایدن: محدودیت اتمی ایران را تا ۵۰ سال تمدید کنید

این نشریه با استناد به مقامات اسرائیلی خاطرنشان كرد كه كشور یهودی از ایالات متحده تحت نظر بایدن برای رویکرد سخت گیرانه نسبت به ایران و " دستیابی به توافق بهتر" با این کشور حمایت می‌کند. ما در مورد بازگشت احتمالی ایالات متحده به برنامه جامع اقدام مشترک با ایران صحبت می کنیم که واشنگتن در زمان رئیس فعلی آمریکا، دونالد ترامپ، از آن خارج شد. بایدن تمایل خود را برای بازگشت ایالات متحده به برجام نشان داده است که برای حل کردن بحران توسعه هسته ای تهران توسط پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و آلمان در سال 2015 با ایران امضا شد. آکسیوس می نویسد، اسرائیلی ها اصرار دارند که بایدن از اهرم فشار بر ایران استفاده که در نتیجه کارزار ترامپ برای اعمال حداکثر فشار بر تهران آغاز شده بود، استفاده کند.

بر اساس این گزارش، میلی اطلاع داد که هنوز با چهره های دولت جدید آمریکا مشورت نکرده است. در عین حال، وی تأیید کرد که تیم بایدن تمایل دارد با ایران تماس بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала