ایلان ماسک: می خواستم تسلا را به اپل بفروشم

© REUTERS / Mike Blakeایلان ماسک: می خواستم تسلا را به اپل بفروشم
ایلان ماسک: می خواستم تسلا را به اپل بفروشم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در توییتر شخصی خود نوشت که پیش از این پیشنهاد خرید تسلا را به مدیرعامل اپل داده است اما او در جلسه مذاکره حاضر نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک بنیانگذار تسلا در توییتر شخصی خود نوشت پیش از این پیشنهاد خرید تسلا را به مدیرعامل اپل داده است اما او حتی در جلسه مذاکره حاضر نشده است.

 مدیر عامل تسلا، روز سه‌شنبه در توییتر خود نوشت: «در تاریک‌ترین روزهای کار بر روی برنامه مدل 3، من با تیم کوک (مدیرعامل اپل) تماس گرفتم تا در مورد احتمال فروش تسلا به اپل با قیمتی یک دهمِ ارزش فعلی‌ با یکدیگر گفتگو کنم. او از شرکت در جلسه خودداری کرد.»

ایلان ماسک: اولین انسان ۶ سال دیگر بر روی مریخ پا می گذارد - اسپوتنیک ایران
ایلان ماسک: اولین انسان ۶ سال دیگر بر روی مریخ پا می گذارد

روز دوشنبه رویترز نیز از برنامه اپل برای ساخت موتر بدون راننده تا سال 2024 خبر داد.

 هرچند شایعه ورود اپل به بازار خودرو از سال 2015 به صورت مداوم به گوش می‌رسد اما خبر اخیر رویترز، این شایعات را دوباره تازه‌ کرد.

تسلا و اپل به عنوان دو غول حوزه فن‌آوری اطلاعات، همواره برای استعدادیابی در سیلیکون‌ولی و حتی خارج از آن با هم رقابت جدی داشته‌اند. در سال 2015، ماسک، شرکت اپل را قبرستان تسلا نامید و گفت: «اگر در تسلا موفق نشوید، مجبورید بروید و برای اپل کار خواهید کرد.»

گفتنی است که سرمایه ماسک به وضعیت خوب  شرکت تسلا بستگی دارد. مدیر عامل تسلا حقوق منظمی دریافت نمی کند، هزینه کار وی توسط گزینه های سهام تعیین می شود.  ماسک باید به دو هدف دست یابد که یکی مربوط به ارزش بازار تسلا و دیگری مربوط به درآمد و سود شرکت تا بتواند حقوق خود را بالاتر ببرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала