ترامپ در لباس زندانی‌ها بر روی بیلبورد + عکس

© AFP 2023 / MANDEL NGAN دونالد ترامپ در لباس زندانی‌ها بر روی بیلبورد تبلیغاتی + عکس
 دونالد ترامپ در لباس زندانی‌ها بر روی بیلبورد تبلیغاتی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر روی یک بیلبورد در فونیکس آریزونا تصویری از ترامپ را در پشت میله ‌های زندان نمایش دادند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا ممکن است هنگام کناره ‌گیری از کاخ سفید در ۲۰ ژانویه و از دست دادن مصونیت ریاست جمهوری، با پیگرد قانونی روبه‌ رو شود.

هنرمندی به نام "کارن فیوریتو" در قطعه هنری خود بر روی یک بیلبورد در فونیکس آریزونا تصویر ترامپ را در پشت میله‌های زندان نمایش داده است. در این اثر هنری لباس‌های ترامپ یونیفورم نارنجی زندانی‌ هاست و بر روی سینه آن عنوان "Don the Con" (دونالد متقلب) نقش بسته است.

​بنا بر گزارش نیویورک ‌تایمز، ترامپ همین حالا هم در ۳۰ پرونده مدنی و جنایی مربوط به کمپین انتخاباتی او و ادعاهای فرار مالیاتی درگیر است.

وی در ۴ دسامبر (۱۴ آذر) شخصاً اظهار نگرانی کرد کسانی که هنگام ریاست جمهوری او موفق به شکایت از وی نشده ‌اند، حالا تمام اطلاعات مربوطه را به نیویورک فرستاده‌ اند تا او را در جایگاه متهم قرار دهند.

رئیس جمهور آمریکا هنوز تسلیم رقیب دموکراتیک خود جو بایدن نشده، اگر چه نتایج آرای ۱۴ دسامبر کالج الکترال انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد که بایدن اکثر آرا را به دست آورده است. ترامپ همچنان در حال اعتراض به نتیجه انتخابات، از طریق ایجاد چندین پرونده ناموفق با ادعای تقلب در انتخابات است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала