انتشار تصویر جنجالی روحانی خلع لباس شده با شلوارک اسپرت +عکس، ویدئو

© Photo / Panaromiaاجاره منازل به مسافران در جزیره کیش ممنوع شد
اجاره منازل به مسافران در جزیره کیش ممنوع شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصویری از حسن آقامیری روحانی خبرساز در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوتی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، حسن آقامیری، روحانی که بـه علت برخی دیدگاه‌های متفاوت خلع لباس شد و با سخنرانی‌های مذهبی بحث‌برانگیز و متفاوت در فضای اینستاگرامی مورد توجه جوانان می‌باشد گاهی در فضای مجازی خبرساز می‌شود. این بار با منتشر شدن تصویری از وی با شلوارک در کنار یک سگ و شایعه مهاجرت او از ایران، سوژه رسانه‌های مجازی شده است و مورد انتقاد جمعی از کاربران قرار گرفته است.

علاوه بر انتقادات و واکنش‌های فراوان در رسانه‌های اجتماعی به این عکس، مجری تلویزیون ایران نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «او با تکیه بر منبر رسول‌الله به شهرت رسیده و حالا عکس با شلوارک منتشر می‌کند.»
کاربرانی که از استایل و سبک متفاوت زندگی این روحانی، پس خلع شدن از لباس روحانیت انتقاد می‌کنند معتقدند آقامیری باید با توجه به گذشته‌اش در انتشار عکس‌هایش دقت بیشتری داشته باشد.

اما بسیاری از کاربران در حمایت از او عنوان می‌کنند هیچ کار خلافی از ایشان سر نزده است و او تنها با لباس ورزشی ظاهر شده و آیا اگر شخصی از خدا و پیغمبر سخن می‌گوید نباید لباس اسپرت بپوشد؟! این کاربران ضمن اینکه معتقدند باید از قضاوت دیگران دست کشید عنوان می‌کنند بسیار باعث تاسف است که برخی از رسانه‌ها چنین چیزی را سوژه کرده‌اند و شایعه مهاجرت وی به ترکیه را پررنگ می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by @akharinclip

حسن آقا میری نیز در واکنش به این حواشی گفت: «من گذرنامه ندارم. و این تصاویر هم در کیش گرفته شده است. یک تصویر معمولی حین ورزش کردن است و منظور خاصی از انتشار آن نداشتم. من ایران هستم. دزدها و اختلاس‌گرها فرار ‌می‌کند، من چرا باید فرار کنم. شایعات درباره سایت‌های شرط‌بندی را تکذیب می‌کنم.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала