جنجال پرسش توهین‌آمیز مجری مسابقه دستپخت از فرزند شرکت‌کننده +ویدئو، عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstovaبازداشت راننده تاکسی در مسکو که مسافر آن فریاد "الله اکبر" سر می داد
بازداشت راننده تاکسی در مسکو که مسافر آن فریاد الله اکبر سر می داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سوال مجری مسابقه تلویزیونی دستپخت از فرزند شرکت‌کننده در رابطه با شغل پدر او حواشی بسیاری به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران در صفحات اجتماعی به سوالی که مجری مسابقه آشپزی در یکی از برنامه‌های تلویزیون ایران از فرزند شرکت‌کننده در رابطه با شغل پدرش پرسیده بود واکنش نشان می‌دهند.

برنامه رقابتی "دستپخت" از شبکه یک صدا و سیمای ایران به مجری‌گری سید وحید حسینی پخش می‌شود. در یکی از قسمت‌های اخیر این مسابقه مجری با مطرح کردن سوالی از فرزند شرکت‌کننده، با این جمله که «اینکه بابات راننده تاکسیه جلو دوستات ناراحتت نمی کنه؟» موجب برانگیختن خشم کاربران و انتقادات فراوان آنان شده است.

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند این اولین رفتار توهین‌آمیز در تلویزیون ملی ایران نیست و بارها مشاهده شده است که از طریق تلویزیون خواسته یا ناخواسته به اقشار و اقوام مختلف توهین شده و نه تنها کسی با آنها برخورد نمی‌کند بلکه هرازگاهی با تکرار آن حواشی زیادی می‌آفرینند و موجب ناراحتی عموم مردم می‌شوند.

غالب کاربران پرسش و صحبت مجری برنامه "دستپخت" را توهین تلقی می‌کنند و معتقدند وی شغل راننده تاکسی‌ها را سطح پایین شمرده است و به این قشر از جامعه توهین کرده است. این کاربران همچنین با کنایه عنوان می‌کنند از آنجا که  سخت‌گیری‌های صدا و سیمای ایران بسیار به چشم می‌خورد و پخش این برنامه نیز به صورت زنده نیست می‌بایست برنامه قبل از پخش بازبینی می‌شد تا تلویزیون بیش از پیش مخاطبان خود را از دست ندهد. به گفته بسیاری از کاربران چرا از بعضی از آقازاده ها این سئوال پرسیده نمی شود که با اختلاس و دزدی پدرانشان و پول حرام ناراحت نمی شوند؟ آیا سازندگان این برنامه ها به فکر سلامت روانی نوجوانها و جوان ها هستند. به گفته بسیاری از کاربران، به دست آوردن پول حلال نه تنها سبب ناراحتی نمی شود بلکه افتخار نیز دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала