پاسخ کاربران به وزیر جوان در جواب توصیه وی به جوانی کردن +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش کاربران نسبت به سورپرایز وزیر ارتباطات ایران
واکنش کاربران نسبت به سورپرایز  وزیر ارتباطات ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توصیه وزیر جوان به جوانان، سبب ایجاد حواشی برای او شده است!

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش در روز دانشجو در ایران، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی یک پست در شبکه‌های اجتماعی، به جوانان توصیه کرد که جوانی کنند. این جمله او با انتقاد زیادی از طرف کاربران ایرانی روبرو شده است تا جایی که هشتگ جوانی کنید به کلیدواژه‌ای تبدیل شده است که بخشی از افکار عمومی به وسیله آن انتقادهایشان از شرایط موجود و مشکلات اقتصادی و محدودیت‌های سیاسی را بگویند.

وزیر جوان منظور خود را در این پست از جوانی کردن روشن نکرده است اما به نظر می رسد منظور وی از جمله جوانی کردن خلاف منظور عامیانه در میان مردم است و او به دنبال مفهوم دیگری است.
به گفته عده ای از کاربران، احتمالا منظور بزرگوار این بوده که اگر می‌توانید! اگر مردش هستید! اگر عرضه دارید! اگر همچنان انگیزه‌ای برای ادامه حیات و امیدی به آینده دارید جوانی کنید. جوانی کردن ایشان را نمی‌دانم ولی ما آرد جوانیمان را بیخته و مدرک ارشد و دکتریمان را به لب کوزه آویخته‌ایم و اصولا با این شرایط ویژه کرونا نمی‌دانیم چطور با همان حداقل‌ها، بسازیم و جوانی‌مان را در زمان و مکان درست به سمت مرزهای پیری پیش ببریم.

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که اگر منظور آقا محمدجواد از جوانی کردن ثبت‌نام در کلاس‌های نقاشی فرهنگسرای خاوران یا شرکت در کلاس‌های کامپیوتر سرای محله یا دیدن تئاتر‌های خیابانی پارک دانشجوست، باید خدمت ایشان عرض کنیم که مبانی و تعاریف ما از جوانی کردن با تعریف پاک و منزه شما از این مقوله بسیار متفاوت است.


بزرگمهر حسین پور کارتونیست در توییتی نوشت: «آقای وزیر جوان نمک ریختند که جوانی کنید. اگر شما بذارید هم بلدیم جوانی کنیم، هم میانسالی کنیم... هم پیری! نه نیازی به توصیه داریم... نه تشویق... نه آموزش!»

عده ای از کاربران نیز در جواب این توصیه پاسخ دادند که آیا می شود شما به ما توصیه نکنید و فقط فیلتر یوتیوب و تلگرام را بردارید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала