روحانی: سال آینده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می فروشیم

© AP Photo / Office of the Iranian Presidencyروحانی: سال آینده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می فروشیم
روحانی: سال آینده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می فروشیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهوری ایران، در جلسه هیات دولت اعلام داشت: در سال آینده هم قدرت تولید ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه و هم قدرت فروش داریم و خواهیم فروخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهور ایران، روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهار کرد: اولین پیام بودجه ۱۴۰۰ این است که ما یک چشم ‌انداز بسیار روشن و امیدبخشی برای سال ۱۴۰۰ داریم و این نه بر مبنای اینکه می‌ خواهیم با کسی مذاکره و یا توافق کنیم یا توافق نکنیم، بلکه در چارچوب محاسبات دولت است.

نماینده مجلس: آقای روحانی برای دومین بار درماه اخیر قانون گریزی کردند - اسپوتنیک ایران
نماینده مجلس: آقای روحانی برای دومین بار در ماه اخیر قانون گریزی کردند

رئیس جمهور ایران گفت: مسیر کشور در همه حوزه ها از جمله کشاورزی و صنعتی، همین امروز و به رغم  شرایط جنگ اقتصادی، نسبت به شش ماهه پارسال، هم سه ماهه دوم تابستان نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته، کاملا مسیرِ‌ امیدوار کننده است.

روحانی با بیان اینکه بنابر این اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است، اظهار کرد: این پیام را از طریق اینکه در سال آینده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت خواهیم فروخت، اعلام کردیم و در سال آینده هم قدرت تولید ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه و هم قدرت فروش داریم و خواهیم فروخت.

رئیس جمهور ایران افزود: دنیا این پیام را به خوبی دریافت کند که شرایط تولید و فروش نفت جمهوری اسلامی ایران در سال آینده با دو سال قبل کاملا متفاوت خواهد بود هرچند که ممکن است کاسبان تحریم و یأس ‌آفرینان خیلی از این علامت خوشحال نشوند ولی به هر حال این چراغ امیدی برای ملت بزرگ ما نسبت به سال آینده است.

روحانی همچنین خاطر نشان شد: در بودجه سال آینده هم ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала