چرا رژیم های لاغری پیش از سال نو خطرناک هست؟

© Fotolia / Lsantilliچرا رژیم های لاغری پیش از سال نو خطرناک هست؟
چرا رژیم های لاغری پیش از سال نو خطرناک هست؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوریا دیانوا، متخصص تغذیه در روسیه در مصاحبه ای اعلام نمود که چرا رژیم های کاهش وزن تا سال جدید میلادی بی فایده و حتی مضر است.

به گزارش اسپوتنیک، نوریا ییانوا متخصص تغذیه در روسیه اعلام نمود که قبل از سال نو بسیاری از افراد، به ویژه دختران، رژیم های سختی را دنبال می کنند تا در تعطیلات از نظر .جسمانی عالی به نظر برسند
وی گفت: "اگر رژیم سریع لاغری پیش از عید بگیرید، احتمال تشدید یا ظهور بیماری های گوارشی مانند کولسیستیت ، پانکراتیت و افسردگی بسیار جدی در تغذیه وجود دارد. این بیماری ها با کاهش متابولیسم همراه است - افراد به دلیل از بین رفتن عضلات و نه به دلیل توده چربی ، وزن بیشتری از دست می دهند که بسیار خطرناک است.

روش لاغری پس از قرنطینه  - اسپوتنیک ایران
روش لاغری پس از قرنطینه

سپس نوریا دیانوا گفت: "هنگامی که دوره پرخوری تعطیلات آغاز شود، وزن این افراد حتی بیشتر خواهد شد. سایر بیماری هایی چون فشار خون بالا، دیابت در این افراد ممکن است بدتر شوند".
این متخصص تغذیه توضیح داد:  شما می توانید از غذا لذت ببرید و در دوره دراز مدت همزمان وزن خود را کاهش دهید.
وی در ادامه گفت: "لازم است که تغذیه واقعی خود را مورد ارزیابی قرار دهید. سپس وعده های غذایی اصلی خود را مرتب کنید و مناسب ترین تغذیه را پیدا کنید. میزان مطلوب کاهش وزن که مشکلی در بدن ایجاد نمی کند، 2-4 کیلوگرم در ماه است. افرادی هستند که کیلوگرم بیشتر وزن کم می کنند ، اما این کار به قیمت از دست دادن سلامتی صورت می گیرد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала