رضا فیاضی در نمایش «من ترامپ نیستم»

© Sputnik / Artyom Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر رضا فیاضی در نمایش «من ترامپ نیستم»
رضا فیاضی در نمایش «من ترامپ نیستم» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمازون پرایم ویدئو کمدی «من ترامپ نیستم» را پخش می کند.

به گزارش اسپوتنیک، آمازون پرایم ویدئوAmazon Prime Video  کمدی « من ترامپ نیستم» را پخش می کند.

این نمایش به زبان انگلیسی توسط علی محمد رحیمی و بهزاد صدیقی نوشته شده است و اولین نمایشی است که در «پرایم ویدئو» آمریکایی پخش می شود.

رضا فیاضی نقش ترامپ را بازی می کند. کارگردان رضا خرم است. در این نمایش ترامپ در حمام در حال استراحت و می خواهد از فشار انتخابات 2020 خلاص شود.  او بطری ویسکی را با خود به حمام برده و هر چند هیچکس در آنجا نیست، اما یواشکی آن را می نوشد. او بتدریج مست می شود و در مستی با افراد مختلفی برخورد می کند.

ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
روزهای پایانی، ترامپ مشت آخر را به ایران می کوبد

خرم در باره این نمایش گفت که ابتدا قصد داشت این نمایش بطور زنده در ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی نمایش داده شود اما پاندمی باعث تغییر برنامه ها شد.

رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، درباره حضور خود در فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم» گفت:« ابتدا قرار بود من این فیلم تئاتر را به زبان انگلیسی اجرا کنم، ولی بعد قرار شد برای نقش من دوبلور بیاورند و او به جای من سخن بگوید. اتفاقاً دوبلوری که قرار بود جای نقش ترامپ به انگلیسی صحبت کند، صدایش بسیار شبیه به من بود.

حجم دیالوگ‌های من سنگین بود و به همین علت صدا را جدا گرفتند. تجربه بازی در نقش ترامپ برایم جالب بود. من یک خارجی‌پوش هستم. خیلی از نقش‌های غربی مانند نیکلای فرانسه، چرچیل، ژنرال گاردن فرانسوی و ... را بازی کردم. همچنین حضور در آثار تاریخی همانند فیلم امیرکبیر و سریال پهلوانان نمی‌میرند را در کارنامه کاری خود دارم.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от honarmand (@honarmandan_____news)

نقش ترامپ همه چیزش فرق داشت، از ترامپی که ناشر و نویسنده بود تا ترامپی که الآن رئیس جمهور است و دوباره سودای رئیس جمهور شدن را دارد. در کل به من «ترامپ سینمای ایران» می‌گویند. رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، مایکل کوهن و دیگران نقش‌های مقابل من هستند. درباره جو بایدن هم در این فیلم تئاتر صحبت می‌شود، ولی خودش حضور ندارد. قرار بود فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم» قبل از انتخابات آمریکا از سایت آمازون پخش شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала