تیکه سنگین به گیاهخواران در برنامه اینترنتی شام ایرانی +ویدئو، عکس

© Fotolia / Mimagephotosسبزی و میوه سوریه برای روسیه
سبزی و میوه سوریه برای روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اختلاف نظر مریم امیرجلالی و فلور نظری در مورد گیاهخواری!

به گزارش اسپوتنیک، در برنامه اینترنتی شام ایرانی، مریم امیرجلالی عنوان کرد که گیاه برای بز است و من بعنوان انسان شکم خود را با گیاه پر نمی کنم. این صحبت او سبب شد تا فلور نظری، شرکت کننده دیگری در این برنامه واکنش نشان دهد.

ماجرا از این قرار است که در این برنامه، چهار نفر از بازیگران و هنرمندان بر سر آشپزی با هم رقابت می کنند و هر روز مهمان یکی از آنها هستند. قسمت اول این برنامه، شهرزاد کمال‌زاده، مریم امیرجلالی و فلور نظری مهمان بهاره رهنما بودند که سر سفره بحثی در مورد گیاهخواری به میان آمد. در این بحث، مریم امیرجلالی صراحتا گفت که من گیاهخوار نیستم و فکر می کنم گیاه برای بز است نه انسان!

در پاسخ به این حرف، فلور نظری عنوان کرد که شاید این صحبت سبب شود تا به گیاهخوران بر بخورد و سپس اعلام کرد که من گیاهخوارم. البته چندی بعد گفت که فقط یک شوخی بوده است اما این اظهارنظر در مورد گیاهخواری درست نیست.

بسیاری از کاربران معتقدند که صحبت مریم امیرجلالی بسیار توهین آمیز بوده و او به عده ای از مردم توهین کرده است. در مقابل عده ای از کاربران عنوان کردند که او فقط نظر خود را بیان کرده و گیاخواری را برای خود مناسب نمی داند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که بدن انسان هم به گیاه و هم به گوشت نیاز دارد و اصل در رعایت تعادل است. گروهی از کاربران نیز بر این عقیده هستند که او باید نظر خود را محترمانه تر می گفت نه اینکه جلوی دوربین به راحتی گیاهخواری را مختص بزها عنوان کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала