گلهای آزمون و پیروزی زنیت روسیه + ویدئو

© Photo / IRNAسردار آزمون
سردار آزمون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار آزمون در شروع روند خوب ابتدای فصل در زنیت سنت‌پترزبورگ بود، امشب نمایش درخشانی مقابل اورال ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم گازپروم آرنا مقابل اورال رده یازدهمی قرار گرفت.

مهاجم ایرانی زنیت پس از غیبت در ۶ مسابقه رسمی تیمش در رقابت‌های داخلی و اروپایی، در دو دیدار مقابل لاتزیو ایتالیا و آرسنال تولا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در بازی اخیرشان هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند، نتوانست در گلزنی موفق باشد که امشب توانست این ناکامی‌ها را جبران کند.

مالکوم، ستاره برزیلی زنیت و سابق بارسلونا در دقیقه ۱۷ با چند دریبل ریز نفوذ سریعی از سمت راست زمین داشت و تا کنار خط عرضی زمین پیش رفت که پاس به عقب او و ارسال سرضرب الکس سوتورمین را سردار آزمون با پرش بلند و ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от zenit_spb (@zenit_spb)

در دقیقه ۲۲ زنیت سنت‌پترزبورگ روی یک کار تیمی که از سمت چپ زمین به میانه میدان رفت و دوباره با پاس‌های پیاپی تبدیل به یک موقعیت جدی شد، روی یک- دو سردار آزمون با آرتم زیوبا، با شوت زمینی مهاجم ایرانی خود گل دوم را برابر اورال به ثمر رساند.

سردار آزمون که می‌توانست با گلزنی روی پنالتی‌ای که خودش گرفته بود، در این دیدار هت‌تریک کند، این اجازه را به دست نیاورد تا آرتم زیوبا گل سوم زنیت را با ضربه چیپ مقابل اورال بزند.

نمایش سراسر هجومی زنیت در نیمه اول باز هم ادامه داشت و آنها توانستند در دقیقه ۴۵ روی یک کار تیمی که مالکوم شروع کرده و به آرتم زیوبا رسانده بود، با پاس او به داگلاس سانتوس و یک- دو این مدافع برزیلی با سردار آزمون، به گل چهارم برابر اورال دست پیدا کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от zenit_spb (@zenit_spb)

اورال در دقیقه ۸۲ گل اول خود برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۵ بر یک به سود یاران آزمون به پایان رسید.

سردار آزمون که آخرین بار در هفته نهم لیگ برتر روسیه گلزنی کرده بود، با هت‌تریک در مسابقه امشب تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۹ رساند تا بالاتر از سه بازیکن دیگر ازجمله زیوبا، به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه بایستد. ستاره ایرانی زنیت آخرین بار در هفته بیست و دوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر روسیه موفق به ثبت هت‌تریک در دیدار برابر اورال شده بود که امشب هم دوباره توانست این کار را مقابل همین تیم انجام دهد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от zenit_spb (@zenit_spb)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала