اوباما حاضر است بطور علنی واکسن کرونا بزند

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisاوباما حاضر است بطور علنی واکسن کرونا بزند
اوباما حاضر است بطور علنی واکسن کرونا بزند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که حاضر است بطور علنی واکسن کرونا بزند تا به مردم کمک کند تا بر شک و تردید ها درباره واکسیناسیون علیه این ویروس هولناک غلبه کنند.

به گزارش اسپوتنیک،  اوباما در مصاحبه ای با رادیو SiriusXM گفت: "در نهایت ، من می توانم آن را در تلویزیون نشان دهم یا از آن فیلمبرداری كنم تا مردم بدانند كه من به علم اعتماد دارم."

رئیس جمهور پیشین آمریکا می گوید کاملاً به دانشمندان آمریکایی از جمله آنتونی فائوچی،  متخصص برجسته بیماری های واگیردار اعتماد دارد.

پوتین دستور داد هفته آینده واکسیناسیون علیه کرونا در روسیه آغاز شود + ویدئو - اسپوتنیک ایران
پوتین دستور داد هفته آینده واکسیناسیون علیه کرونا در روسیه آغاز شود + ویدئو

اوباما گفت: "اگر آنتونی فائوچی به من بگوید كه این واكسن بی خطر است و من می توانم واكسن بزنم ... من قطعاً این كار را خواهم كرد."

وی وجود افراد مردد  را که به واکسن اعتقادی ندارند تأیید کرد ، اما یادآوری کرد که این واکسیناسیون های دسته جمعی است که به ریشه کن کردن بیماری هایی مانند فلج اطفال کمک کرده و از مرگ جمعی ناشی از سرخک یا آبله جلوگیری می کند.

جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا از طرف حزب دموکرات ، مرگ 250،000 آمریکایی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا تا پایان سال جاری میلادی را پیش بینی کرد.

ایالات متحده همچنان کشوری است که بیشترین تعداد مبتلایان ویروس کرونا در جهان را دارد. از ابتدای شیوع همه گیر کرونا ، تاکنون حدود 14 میلیون نفر در ایالات متحده به کرونا مبتلا شده و حدود 274 هزار نفر از مبتلایان   فوت کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала