چینی ها با خرید یک جزیره در استرالیا ساکنان این کشور را از نزدیک شدن به آن منع کردند

© Sputnik / Mikhail Tsyganovچینی ها با خرید یک جزیره در استرالیا ساکنان این کشور را از نزدیک شدن به آن منع کردند
چینی ها با خرید یک جزیره در استرالیا ساکنان این کشور را از نزدیک شدن به آن منع کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شرکت چینی بخشی از جزیره را در استرالیا برای توسعه خریداری کرد و گردشگران محلی را از نزدیک شدن به آن منع کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، شرکت "چاینا بلوم" به مدت 99 سال با اجاره کردن زمینی در جزیره کسویک در کوئینزلند، قوانین خاص خود را در این سرزمین وضع کرد. به گفته ساکنان منطقه، مالکان جدید از هر لحاظ ممکن مانع توسعه گردشگری در منطقه می شوند و می خواهند جزیره فقط توسط مسافران ثروتمند از چین بازدید شود.

چین توان خود برای مقابله با حملات هسته ای را افزایش داد - اسپوتنیک ایران
چین توان خود برای مقابله با حملات هسته ای را افزایش داد

به عنوان مثال شرکت "چاینا بلوم" قایق های گردشی را از پهلو گرفتن در محل اسکله عمومی و دسترسی به بخش سوارشدن و پیاده شدن منع کرده و با نصب نرده ها و علائم مختلف سعی در جلوگیری از استفاده بازدید کنندگان از ساحل و پلاژ را دارد.

علاوه بر این، کارمندان شرکت کلیه ورودی های به پناهگاه ملی حیات وحش واقع در جزیره را مسدود کرده که 80 درصد مساحت این جزیره را شامل می شود و همچنین خواستار تخلیه محلهای اجاره شده توسط افراد محلی هستند.

یکی از استرالیایی ها گفت: "من فکر نمی کنم آنها به استرالیایی ها در این جزیره نیاز داشته باشد. من فکر می کنم آنها تصمیم گرفتند که این جزیره را منحصرا در اختیار بازار توریستی چین قرار دهند." وی افزود: صاحبان جدید کسویک حتی به مردم محلی اجازه خرید ملک در آنجا را هم نمی دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала