واکنش‌ها به استفاده‌ی کاربران سرشناس ایرانی از توئیتر +عکس

© AFP 2023 / EMMANUEL DUNANDممنوعیت تبلیغات سیاسی در توئیتر
ممنوعیت تبلیغات سیاسی در توئیتر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی به افراد سرشناسی که تعداد زیادی از آنها اعضای کابینه حسن روحانی هستند واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که کاربران ایرانی به فیلتر بودن رسانه‌های اجتماعی توئیتر و تلگرام واکنش نشان می‌دهند. و با وجود فیلتر بودن این دو برنامه در ایران، کاربران بسیار زیادی برای دسترسی به آنها از فیلتر شکن استفاده می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers)

به تازگی نیز کاربران به حضور اعضای کابینه روحانی که تقریبا تمام آنها از محمدجواد ظریف، محمدجواد آذری جهرمی، پیروز حناچی، معصومه ابتکار، سیدعباس صالحی، بیژن زنگنه، محسن حاجی میرزایی، امیر ناظمی و محسن رضایی، شهردار و اعضای شورای شهر و برخی از افراد سرشناس در ایران از توئیتر استفاده می‌کنند واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند به قول وزیر جوان همه‌ی این افراد از این رسانه‌ها از نوع بدون فیلتر استفاده می‌کنند.

کاربران بسیاری ضمن اظهار تاسف از اینکه تعدادی از رسانه‌های اجتماعی و سایت‌ها در ایران فیلتر هستند، عنوان می‌کنند اگر توئیتر فیلتر است، برای این افراد نیز باید فیلتر باشد و امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد. کاربرانی نیز با کنایه عنوان می‌کنند که داشتن صفحه‌ی توئیتری و کانال‌های تلگرامی برای مسئولین مجاز اما برای مردم عادی غیرمجاز است.

برخی از کاربران به بازار داغ فروش فیلترشکن‌ها اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند افراد سودجو از این فرصت نهایت استفاده را می‌برند و این مردم هستند که متضرر می‌شوند. این کاربران معتقدند باید توئیتر و تلگرام رفع فیلتر شود و استفاده از این برنامه برای همگان بدون فیلتر صورت گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала