زاخارووا: تحریم های آمریکا علیه سه شرکت روسی انگیزه های فرصت طلبانه دارد

© Sputnik / Valeriy Melnikov زاخارووا: تحریم های آمریکا علیه سه شرکت روسی انگیزه های فرصت طلبانه دارد
 زاخارووا: تحریم های آمریکا علیه سه شرکت روسی انگیزه های فرصت طلبانه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 سخنگوی وزرات امور خارجه روسیه: تحریم های جدید یک جانبه ایالات متحده علیه سه شرکت روسی اقدامی غیر دوستانه در روابط با روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزرات امور خارجه روسیه گفت: "فقط باید تأسف خورد که امروز ما باید نه در مورد امکان تعاملات، در شرایط تنش سیاسی در روابط دو جانبه، [بلکه] در مورد گام های غیر دوستانه بعدی به دلایل کاملاً فرصت طلبانه صحبت کنیم."

زاخارووا افزود: ساختارهای تجاری روسیه که تحت تحریم قرار گرفته اند اکنون از خرید تجهیزات مربوط به دفاعی از ایالات متحده و دریافت کمک و قرارداد از دولت آمریکا منع شده اند. وی همچنین گفت که واشنگتن هیچ واقعیت و مدرکی در حمایت از اقدامات خود ارائه نداده است.

وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه اطلاعیه ای را مبنی بر تحریم های یک جانبه علیه سه شرکت روسی منتشر کرد. طبق گفته واشنگتن، سه شرکت روسی آویازاپچاست، شرکت سهامی الکون و شرکت گروه نیلکو ادعا می شود که قوانین ملی ایالات متحده در مورد منع گسترش سلاح های کشتار جمعی در مورد ایران، کره شمالی و سوریه را نقض می کنند. همانطور که از این سند بر می آید اعمال تحریم از 6 نوامبر لازم الاجرا شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала