زخمی شدن صلحبان روسی در اثر انفجار مین در قره باغ

© Sputnik / David Galstyan /  مراجعه به بانک تصاویر زخمی شدن صلحبان روسی در اثر انفجار مین در قره باغ
زخمی شدن صلحبان روسی در اثر انفجار مین در قره باغ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در اثر انفجار مین، یک افسر نیروهای مسلح آذربایجان کشته شد و چهار کارمند وزارت امور اضطراری قره باغ هم زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز خبر داد که یک تن از افسران روسی در جریان جستجوی اجساد سربازان هر دو جناح درگیر در قره باغ کوهستانی، در اثر منفجر شدن مین زخمی شد.

عملیات نظامی آذربایجان برای اشغال منطقه ای در قره باغ علی رغم صلح سه جانبه  - اسپوتنیک ایران
عملیات نظامی آذربایجان برای اشغال منطقه ای در قره باغ علی رغم صلح سه جانبه

در خبر آمده است که در تاریخ ۲۳ نوامبر، گروهی مشترک متشکل از نیروهای حافظ صلح روسیه، نظامیان آذربایجان، نمایندگان وزارت غیرمترقبه قره باغ و همچنان نماینده کمیته بین المللی صلیب سرخ در میدان جنگ، اجساد کشته شده گان را برای تبادل در منطقه تارتار جستجوی داشتند.

در خبر آمده است: در منطقه ماداگیز حین اجرائی فعالیت، ناگهان مین انفجار نمود که در نتیجه افسر روسی از جمله نیروهای حافظ صلح روسیه زخمی شد. باید تذکر داد که در اثر این انفجار یک افسر آذربایجان و چهار کارمند وزارت غیرمترقبه قره باغ نیز زخمی شدند.

افسر روسی را فورا به یکی از بیمارستان های آذربایجان انتقال و بستری نمودند.

طبق گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، قسمت اعظم این نیرو را واحدهای تیپ ۱۵ تفنگ موتوری جداگانه (حافظ صلح) منطقه نظامی مرکزی تشکیل می دادند. پست های رصدی روسیه در امتداد خط تماس در قره باغ و در امتداد دالان لاچین متصل به ارمنستان و قره باغ قرار گرفته است. فرماندهی عملیات حفظ صلح در استپاناکرت قرار دارد. وضعیت به صورت شبانه روزی کنترل می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала