تب داغ سینمای خانگی با سریال های قورباغه، ملکه گدایان و گیسو در زمستان 99

© Depositphotos.com / Merrydollaتب داغ سینمای خانگی با سریال های قورباغه، ملکه گدایان و گیسو در زمستان 99
تب داغ سینمای خانگی با سریال های قورباغه، ملکه گدایان و گیسو در زمستان 99 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سریال های جذاب و تماشایی قورباغه و ملکه گدایان برای پخش در آذر ماه و همچنین فصل دوم سریال پرطرفدار و محبوب عاشقانه (گیسو) نیز از دی ماه وارد شبکه نمای خانگی می شوند.

در حالی که فصل بسیار سرد و بی رمقی را در سینماهای کشور به دلیل تعطیلی سالن ها در پی اوج گیری شیوع کرونا را شاهد هستیم، دیگر کارگردان ها و تهیه کنندگان سینمایی رغبتی به کار و سرمایه گذاری در این مدیوم نیستند. تا جایی که در چند روز گذشته بسیاری از سالن داران سینماهای سطح شهر تهران ابراز داشتند که دیگر توان پرداخت قبوض برق و آب سالن ها را هم ندارند و کارکنانشان را نیز اخراج و آن ها هم به مسافرکشی روی آورده اند.

در شبکه نمایش خانگی ولی اوضاع به ترتیبتی کاملا متفاوت در حال سپری شدن است و بسیار گرم و پرحرارت سریال های بی شماری چه در حال نگارش فیلمنامه، فیملبرداری یا پخش هستند. در واقع در این حالت نیمه تعطیلی سینماها تمام توجه و تمرکز فیلمسازان و همچنین مخاطبین به این مدیوم خانگی معطوف شده است. در این مدت چند ساله از عمر شبکه نمایش خانگی همواره کاربران علاقه زیادی به این آثار نشان داده بودند ولی در این ایام قرنطینه خانگی این میل و اشتیاق چندین برابر نیز شده است.

با ما در این نوشتار همراه باشید تا بررسی هرچند کوتاه ولی جامعی به این آثار داشته باشیم. سریال های سیاوش، جیران، آهوی من مارال، هیولا 2، قورباغه، عاشقانه 2 گیسو، ملکه گدایان و... که در این بین به معرفی سه مورد آخر که توزیع آن ها نیز قریب الوقوع است می پردازیم.

 

قورباغه / سریالی با معیارهای جهانی

بلاخره پس از مدت ها انتظار سریال قورباغه آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است. این اولین بار است نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال نقش ‌آفرینی می‌کنند؛ ترکیب این دو بازیگر به همراه حضور دیگر عوامل حرفه‌ای پشت صحنه که همگی از سیمرغ‌داران سینمای ایران هستند و همچنین داستان درام و اجتماعی این مجموعه، بدون‌شک «قورباغه» را به یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های شبکه خانگی تبدیل می‌کند . سریال «قورباغه» در ۱۶ قسمت ساخته شده است . این مجموعه داستانی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه ‌کنندگی علی اسدزاده ساخته شده و نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی در آن بازی کرده‌اند.

سازندگان این سریال عنوان کرده اند که پس از صرف زمان تولید دو ساله، این اثر را همتای سریال های اروپایی و امریکایی و حتی برای پخش در خارج از کشور آماده کرده اند. چیزی که با مشاهده تیزهای قورباغه نیز قابل حدس است که ما کاملا با یک سریال متفاوت به نسبت با همه سریال های ایرانی تا به امروز تولید شده هستیم. همچنین شنیده ها حاکی از این است که سریال قورباغه توزیع فیزیکی به صورت DVD ندارد و دانلود سریال قورباغه صرفا از طریق سایت های اینترنتی معتبر و مجاز با لینک دانلود قانونی و در بستر آنلاین میسر است. در حال که تمام مجوزهای پخش سریال جدید هومن سیدی از سمت وزارت ارشاد برای پخش در دوشنبه سوم آذرماه اعطا شده بود ولی با کمی تغییرات اعلام شده است که به طور قطعی از روز 24 آذر 99 قسمت اول قورباغه توزیع می شود.

 

سریال ملکه گدایان / محصولی از  نبراس پیکچرز

ملکه گدایان جدیدترین اثر کارگردان سریال مانکن یعنی حسین سهیلی زاده می باشد. وی در زمستان پارسال نیز با سریال موفق مانکن در نمایش خانگی بود که بسیار هم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. از تیم بازیگران مانکن تنها فرزاد فرزین حفظ شده است و سهیلی ترجیح داده که سایر کستینگ سریال جدیدش را از نو انتخاب کند.

نکته بسیار جالب توجه حضور فرزاد فرزین در ملکه گدایان است، چرا که وی برای بازی در این اثر قید عاشقانه 2 را حاضر شد که بزند و بنابراین می توان این سریال را بسیار مهم و حذاب دانست. به جز آقای فرزین، باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی، آرمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان و علی اوجی در این پروژه همکاری دارند.

در خلاصه داستان ملکه گدایان آمده است که: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…

فیلمنامه این اثر نمایش خانگی به وسیله حامد افضلی و امین محمودی در 30 قسمت تدارک دیده شده و همچنین تماشا و دانلود سریال ملکه گدایان نیز از وبسایت های اینترنتی مجاز برای علاقمندان آماده شده است.

 

گیسو (عاشقانه 2) هم از راه می رسد!

اواخر سال 95 بود که سریالی با انبوهی از بازیگران و سوپراستارهای سینمای ایران با نام عاشقانه و مشخصا از 25 بهمن آن سال به مرحله پخش رسید. سریالی که تنها با پذشت 2-3 قسمت بسیار گل کرد و حسابی در دل مخاطبینش نشست و پس از شهرزاد، رکوردهای دانلود سریال را در آن زمان به دست آورد. پس از این تجربه موفق، منوچهر هادی بارها اعلام کرد که به فکر ساخت فصل دوم این سریال هستیم ولی این وعده و وعید ها همواره به تاخیر افتاد تا این که از اواسط تابستان 99 سرانجام عاشقانه 2 در شرایط کرونایی و با حفظ همه پروتوکل های بهداشتی جلوی دوربین رفت.

عاشقانه 2 گیسو با نام فرعی گیسو در طی این ماه ها در حال سپری کردن فیلمبرداری خود بوده است و همینک خبر از این می رسد که برای پخش در دی ماه آماده می شود. شنیده ها حاکی از این است که این سریال در 20 قسمت تولیده شده است و تا دو سه هفته دیگر برای اخذ مجوز به ارشاد فرستاده خواهد شد تا اگر بتواند سریع مجوزهای توزیع را دریافت کند، دی ماه به نمایش خانگی بیاید.

فصل دوم سریال عاشقانه با حضور هنرمندانی چون ساره بیات , محمدرضا گلزار ، هومن سیدی , حسین یاری , هانیه توسلی , سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی تولید شده است. «عاشقانه 2؛ گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

با توجه به ادامه روند قرنطینه های شهر ها و تاکید وزارت بهداشت و کادر درمان مبنی بر حضور مستمر مردم در خانه، در این میان دانلود سریال گیسو یکی از بهترین پیشنهادهای ممکن حداقل برای علاقمندان به آثار عاشقانه و معمایی می تواند باشد. بنابر گفته های سازندگان عاشقانه 2 ، این سریال بیش از 10 میلیارد تومان هزینه داشته و هر بازیگر چهره نیز ماهی دست کم 80 میلیون تومان دستمزد داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала