سوال از وزیر ورزش در مجلس ایران منتفی شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صحن مجلس شورای اسلامی ایران
صحن مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از منتفی شدن طرح سوال نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، جمشید تقی‌زاده، معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: علی‌رغم اینکه وزیر آمادگی کامل برای حضور در مجلس را داشت، با مساعدت رئیس کمیسیون فرهنگی و همکاری نمایندگان مجلس و توضیحاتی که ارائه شد، سوالات مطرح شده منتفی شد.

طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان در مجلس ایران  - اسپوتنیک ایران
طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان در مجلس ایران

تقی‌زاده در خصوص تعامل میان مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، بیان داشت: دغدغه‌های مشترکی وجود دارد که با همکاری نمایندگان در حال پیگیری آنها هستیم و تلاش می‌کنیم به سرعت این دغدغه ها را رفع کنیم.

لازم به ذکر است که پیش از این قرار بود روز دوشنبه، سوم آذر ماه، وزیر ورزش و جوانان ایران در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شود و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. ولی اسماعیلی، نماینده شهر گرمی در مجلس درباره موضوع سوال از وزیر ورزش و جوانان، گفته بود: "تبعیض ناروا و عدم توزیع عادلانه امکانات ورزشی و همچنین عدم توزیع اعتبارات ورزشی متناسب با نیازهای هر منطقه مهمترین محور سوال از سلطانی‌فر است که وی با حضور در مجلس پیرامون این موضوعات توضیح خواهد داد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала