شرکت ایرفلوت پروازهای خود را از 18 نوامبر به ایران از سر می گیرد

CC BY-SA 3.0 / Alex Beltyukov - RuSpotters Team / Boeing OC-135B (717-158)شرکت ایرفلوت پروازهای خود را از 18 نوامبر به ایران از سر می گیرد
شرکت ایرفلوت پروازهای خود را از 18 نوامبر به ایران از سر می گیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت ایرفلوت قصد دارد پروازهای خود را به تهران پايتخت ایران از 18 نوامبر از سر بگیرد. پروازها دو بار در هفته انجام می شود.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت ایرفلوت پروازهای خود را به تهران از 18 نوامبر سال 2020 از سر می گیرد. پرواز SU0512 مسکو - تهران هفته ای دو بار در روزهای چهارشنبه و یکشنبه انجام می شود. پرواز برگشت SU0513 روزهای پنجشنبه و یکشنبه انجام می شود.

کارکنان شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه - اسپوتنیک ایران
کارکنان ایرفلوت

شرکت روسی ایرفلوت یادآور شد: ورود اتباع خارجی مطابق با شرایط ویزا مجاز است، به جز سفر برای اهداف گردشگری، مسافران پذیرفته می شوند.

این شرکت در ادامه اضافه كرد: "اطلاعات به روز در مورد برنامه ها و خدمات پرواز در وب سایت شركت هواپیمایی منتشر می شود. رزرو پرواز در وب سایت خطوط هوایی و در دفاتر فروش خود آنها در دسترس است."

در حال حاضر ، پرواز هوایی بین روسیه و ایران به طور رسمی از سر گرفته نشده است. بسیاری از شرکت های هواپیمایی پروازهای باری-مسافری را انجام می دهند که در اصل برای حمل کالاهای مختلف در نظر گرفته شده است ، اما برخی از مسافران مجاز نیز سوار این هواپیماها می گردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала