بسته شدن خیابان های منتهی به پارلمان در برلین در مقابل مخالفان قرنطینه

© AP Photo / Michael Sohnبسته شدن خیابان های منتهی به پارلمان در برلین در مقابل مخالفان قرنطینه
بسته شدن خیابان های منتهی به پارلمان در برلین در مقابل مخالفان قرنطینه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از یک هزار نفر در یک تظاهرات بدون مجوز در برلین برای مخالفت با اقدامات محدود کننده ضد کرونایی در نزدیکی دروازه براندنبورگ در برلین گرد هم آمده و شعار می دهند: "آزادی ، صلح ، مرگ بر دیکتاتوری ،مرگ بر قانون مراقبت های ضد عفونی!"

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این مخالفان اقدامات محدود کننده در ارتباط با بیماری همه گیر کووید 19 در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بودند که قصد دارند حرکت اعتراضی خود را در نزدیکی بوندستاگ (پارلمان آلمان)  برگزار کنند که روز چهارشنبه قصد دارد متن جدیدی از قانون دفاع از مردم در مقابل عفونت ها را تصویب کند. قانون جدید به طور قابل توجهی اختیارات وزارت بهداشت جمهوری فدرال آلمان را از نظر اقدامات محدود كننده احتمالی در شرایط بروز بیماری همه گیر گسترش می دهد و كار مراكز واكسیناسیون در آینده را تنظیم می كند.

سازمان جهانی بهداشت: میزان ابتلا به کرونا در یک هفته رکورد زد - اسپوتنیک ایران
سازمان جهانی بهداشت: میزان ابتلا به کرونا در یک هفته رکورد زد

پلیس آلمان اعلام کرد تظاهرات در نزدیکی مجموعه ساختمان های بوندستاگ در محله دولت در برلین ممنوع است و  مکان های دیگری در شهر که هنوز مشخص نشده اند به تظاهرکنندگان داده می شود.

تمام راه های منتهی  به مجموعه ساختمانهای بوندستاگ در برلین توسط پلیس مسدود شده است و یک بالگرد پلیس در حال پرواز است. خروج از ایستگاه مترو دروازه براندنبورگ در برلین محدود شده است.

دفتر پارلمان جمهوری فدرال آلمان روز چهارشنبه قوانین ایمنی ویژه ای را برای نمایندگان به اجرا در آورده است. ، به آنها توصیه می شود تعداد مهمانان خود را محدود کرده و از گذرراه های زیرزمینی برای رفت و آمد بین ساختمانهای مجموعه پارلمان استفاده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала