کرملین: موارد متعددی از دخالت آمریکا در امور داخلی روسیه وجود دارد

© Fotolia / yulenochekkکرملین: موارد متعددی از دخالت آمریکا در امور داخلی روسیه وجود دارد
کرملین: موارد متعددی از دخالت آمریکا در امور داخلی روسیه وجود دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که موارد متعددی از دخالت ایالات متحده در امور داخلی روسیه وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که موارد متعددی از دخالت ایالات متحده در امور داخلی روسیه وجود دارد و به رئیس جمهور در مورد انتقال پول از ایالات متحده به سازمان‌های عمومی روسیه گزارش داده شده است.

 شوخی لاوروف درباره جایگاه دوم روسیه در فهرست دخالت در امریکا  - اسپوتنیک ایران
شوخی لاوروف درباره جایگاه دوم روسیه در فهرست "دخالت" در امریکا

پسکوف در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب RT روسیه در پاسخ به این سوال که آیا موارد اثبات شده‌ای از دخالت آمریکا در امور داخلی فدراسیون روسیه وجود دارد ، گفت: "بله، تعداد آنها زیاد است."

پسکوف در این مصاحبه بیان داشت: شما به یاد دارید که حتی قبل از سال 2008، دفتر دادستان کل جداول انتقال پول به سازمان‌های عمومی مختلف (روسیه) از ایالات متحده آمریکا را تنظیم کرده بود. به یاد دارم که موضوع را به رئیس جمهور گزارش دادم و ما بیشتر این داده‌ها را علنی کردیم. وی همچنین تأیید کرد که این امر به عنوان مداخله در اوضاع سیاسی فدراسیون روسیه تلقی می‌شود، زیرا سازمان‌ها مذکور فعالیت سیاسی داشتند.

سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به این سوال که آیا روسیه در امور داخلی ایالات متحده دخالت می کند، پاسخ داد: "خیر". وی در مورد اتهامات علیه روسیه برای درج تبلیغات پولی در فیس بوک خاطرنشان کرد: سیاست کلی فروش تبلیغات تجاری در فیس بوک وجود دارد و مطمئناً شخصی از روسیه از آن استفاده کرده است، این یک عمل کاملاً طبیعی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала