نبنزیا هدف اصلی استفاده کشورهای غربی از سازمان منع سلاح های شیمیایی را نام برد

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا هدف اصلی استفاده از سازمان منع سلاح های شیمیایی توسط کشورهای غربی را نام برد
نبنزیا هدف اصلی استفاده از سازمان منع سلاح های شیمیایی توسط کشورهای غربی را نام برد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که غرب از سازمان منع سلاح های شیمیایی علیه روسیه استفاده می کند.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد اظهار داشت که کشورهای غربی از سازمان منع سلاح های شیمیایی علیه روسیه استفاده می کنند، به ویژه در رابطه با پرونده "الکسی ناوالنی" شخصیت مخالف حکومت روسیه، اگرچه همواره هدف اصلی این کشورها دولت سوریه بوده و هست.

احتمال خروج روسیه از سازمان منع سلاح های شیمیایی - اسپوتنیک ایران
احتمال خروج روسیه از سازمان منع سلاح های شیمیایی

نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد گفت: برخی از کشورهای عضو شناخته شده غربی و دبیرخانه سازمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی، که به آن ها نزدیک هستند، باید صادقانه بگوییم که از این سازمان، اعتبار و نام آن استفاده می کنند تا کشورهایی که مطلوب آنها نیست را مقصر جلوه دهند و هدف اصلی آن ها در این مرحله سوریه است.

وی ادامه داد: این کشور برای آنها "مظنون اصلی" است. اکنون ما در حال ورود به این گروه هستیم. از سازمان منع سلاح های شیمیایی علیه ما نیز استفاده شد. ما در مورد این واقعیت صحبت می کنیم که تا همه چیز در این برهه از دست نرفته باید کاری انجام شود. زیرا سازمان منع سلاح های شیمیایی می تواند اعتبار خود را از دست بدهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала