جنجال واکسن چینی کرونا و شیوع عمدی کرونا علیه ترامپ +عکس

© Photo / IRNAکار تولید واکسن ایرانی آنفلوآنزا در کدام مرحله است؟
کار تولید واکسن ایرانی آنفلوآنزا در کدام مرحله است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران تاثیر مثبت واکسن چینی کرونا و ایمنی کامل آن را دلیلی برای عمدی دانستن همه‌گیری کووید-۱۹ و شکست ترامپ می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، "لیو جینگجن" رئیس شرکت داروسازی سینوفارم چین در مصاحبه‌ای مطبوعاتی در پکن اظهار داشت که تاکنون ۱۰۰ هزار نفر با واکسن چینی کرونا واکسینه شده‌اند که از میان آنان ۵۶ هزار نفر سفرهای خارجی داشته‌اند ولی هیچ کدامشان کرونا نگرفته‌اند و علائم منفی نیز در میان واکسینه شده‌ها مشاهده نشده است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

وی با بیان اینکه از ماه ژوئن، آزمایش‌های کلینیکی مرحله سه سینوفارم در ده‌ها کشور و منطقه از جمله امارات، مصر، بحرین، پرو و مراکش با بیش از ۵۰ هزار داوطلب در جریان بوده است و نمونه‌ها و داده‌های علمی اثبات می‌کند که واکسن ساخت این شرکت برای مقابله با کرونا بسیار موثر است؛ عنوان کرد سینوفارم قرار است تا پایان سال جاری میلادی حدود ۱۰۰ میلیون دوز واکسن تولید کند و برآورد می شود که سال آینده میلادی میزان تولید به یک میلیارد دوز برسد که برای مردم چین قابل استفاده خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by #Tehranto (@tehrantonews) on

بسیاری از کاربران با انتشار خبر موفقیت آمیز بودن واکسن تولیدی کشور چین توسط رسانه‌های این کشور عنوان می‌کنند که تمام داستان کرونا و واکسن یک بازی کثیف برای گرفتن قدرت از ترامپ بود و چینی‌ها خود این ویروس را ساختند، تمام مردم دنیا را گرفتار کردند و در مقابل، مردم خودشان را واکسینه کردند و بعد از شکست ترامپ، رسما اعلام کردند که ما واکسن را ساختیم در صورتی که این واکسن قبل از شروع کرونا ساخته شده بوده و تست شده بود و اکنون با فروش آن تریلیاردها دلار سود می‌برند. این کاربران این اتفاق را بزرگترین جنایت قرن می‌دانند که چینی‌ها با هدف قدرت طلبی مرتکب شدند.

برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند ویروس چینی فقط با واکسن چینی از بین می رود اما چرا ارباب برای رعیت‌هایش نمی‌فرستاد. برخی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند به واکسن چینی اعتمادی ندارند و حاضر نمی‌شوند موش آزمایشگاهی چین شوند و عنوان می‌کنند بدون شک ویروس کرونا ساخت دولت چین بوده که برای منافع اقتصادی و سیاسی‌اش مقابل امریکا تدارک دیده شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала