واعظی: سیاست خارجی زیان ‌بار دولت ترامپ درس عبرتی برای دولت جدید آمریکا است

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر واعظی: سیاست خارجی زیان ‌بار دولت ترامپ درس عبرتی برای دولت جدید آمریکا است
واعظی: سیاست خارجی زیان ‌بار دولت ترامپ درس عبرتی برای دولت جدید آمریکا است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران اظهار کرد: شکست ترامپ و استقبال مردم آمریکا و اکثر کشورهای جهان از این اتفاق، به این معناست که دوران یکجانبه ‌گرایی، تندروی، تنش ‌زایی، زیر پاگذاشتن تعهدات و تجاوز به حقوق ملت ‌ها به سر آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران، ضمن اشاره به پیروزی جو بایدن در رقابت ‌های انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در صفحه توییتری خود نوشت: ‏شکست ترامپ و استقبال مردم آمریکا و اکثر کشورهای جهان از این اتفاق، به این معناست که دوران یکجانبه‌ گرایی، تندروی، تنش‌ زایی، زیر پا گذاشتن تعهدات و تجاوز به حقوق ملت ‌ها به سر آمده است.

چهار سال سياست خارجی زيان ‌بار دولت ترامپ می ‌تواند درس عبرتی باشد كه سكانداران جديد كاخ سفيد از اين فرصت برای تغيير مسير و اصلاح سياست‌های غلط آمريكا استفاده كرده و با شرايط جديد نظام بين‌ الملل همراه شوند.

​وی تصریح کرد: چهار سال سیاست خارجی زیان ‌بار دولت ترامپ می ‌تواند درس عبرتی باشد که سکانداران جدید کاخ سفید از این فرصت برای تغییر مسیر و اصلاح سیاست ‌های غلط آمریکا استفاده کرده و با شرایط جدید نظام بین ‌الملل همراه شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала