ترامپ: آمریکا تاریخی پر از مشکلات انتخاباتی دارد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: آمریکا تاریخی پر از مشکلات انتخاباتی دارد
ترامپ: آمریکا تاریخی پر از مشکلات انتخاباتی دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که در حال بررسی ادعاهای مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در ادامه اظهارات خود در خصوص "تقلب" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: این یک انتخابات دزدیده شده بود.

ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: ما باید رای‌ها را بررسی کنیم. ما تازه داریم مرحله جدول‌بندی را شروع می‌کنیم. ما باید ادعاهایی که مبنی بر تقلب در انتخابات است را بررسی کنیم. ما مشاهده می‌کنیم که چندین نفر شهادت داده‌اند که در انتخابات تقلب صورت گرفته است. در این کشور ما تاریخی پر از مشکلات انتخاباتی داریم.

رئیس جمهور آمریکا در پیام دیگری بیان داشت: ما اعتقاد داریم این افراد دزد هستند. ماشین‌های شهر بزرگ فاسد هستند. این یک انتخابات دزدیده شده بود. صبح امروز بهترین نظرسنجی در انگلیس نوشت که این انتخابات به طور واضح یک انتخابات سرقت شده است، تصور اینکه بایدن در برخی از این ایالت ها از اوباما پیشی بگیرد غیر ممکن است.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی از پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خبر داده بودند. این در حالی است که دونالد ترامپ اعلام کرده است که نتیجه انتخابات هنوز قطعی نیست و کارزار انتخاباتی وی، پرونده انتخابات را در دادگاه پیگیری خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала