اشک شوق مجری سیاهپوست آمریکایی پس از خبر شکست ترامپ+ویدئو

© Photo / Twitter / @SpencerAlthouseون جونز مجری آمریکایی ویژه برنامه انتخابات سی ان ان
ون جونز مجری آمریکایی ویژه برنامه انتخابات سی ان ان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجری سیاهپوست آمریکایی اظهار داشت: آنهایی که در این کشور مسلمان هستند، دیگر نگران آن نیستند که این موضوع را از رئیس جمهوری کشورشان مخفی کنند و آنهایی که مهاجر هستند، دیگر نگران نیستند که رئیس جمهوری این کشور کودکانشان را آنها جدا کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، شب گذشته و بلافاصله بعد از اعلام پیروزی جو بایدن و شکست ترامپ، ون جونز که از مجریان ویژه برنامه انتخابات سی ان ان بود و در آن لحظه بخاطر گریه و بغض شکسته در گلویش، سخت و بریده بریده سخن حرف می زد، گفت: پس از شکست ترامپ امروز ما می توانیم راحت تر به فرزندانمان بگوییم آنچه مهم است، شخصیت انسان است.

​این شخصیت رسانه ای، حقوقی و نویسنده سیاهپوست آمریکایی که در سال ۲۰۰۹ از مشاوران رسانه ای باراک اوباما بود، در حرفهای سرشار از احساسات خود که حاکی از غم عمیق او از رنج های دوره ریاست جمهوری ترامپ بود، گفت: امروز (که ترامپ شکست خورده است) روزی راحت تر برای بسیاری از مردم است. آنهایی که در این کشور مسلمان هستند، دیگر نگران آن نیستند که این موضوع را از رئیس جمهوری کشورشان مخفی کنند و آنهایی که مهاجر هستند، دیگر نگران نیستند که رئیس جمهوری این کشور کودکانشان را آنها جدا کند.

وی گفت: شکست ترامپ در واقع انتقام خیلی از کسانی است رنج های بسیار در دوره ریاست جمهوری او تحمل کردند.

این مجری سیاه پوست آمریکایی با اشاره به مرگ غم انگیز جورج فلوید سیاه پوست در ماه های گذشته توسط پلیس سفید پوستی که با زانو بر گردن او فشرد و او را کشت و به زجه و التماس او که "نمی توانم نفس بکشم" توجهی نکرد، گفت: این فقط جورج فلوید نبود که نمی توانست نفس بکشد، بلکه انسان های زیادی بودند که احساس خفگی و خفقان داشتند و حس می کردند که نمی توانند نفس بکشند.

این مجری سی ان ان گفت: وقتی هر صبح بیدار می شدیم و توئیت های ترامپ را می دیدیم، وقتی به فروشگاه می رفتیم و هر لحظه ترس از این داشتیم که انگشت نمای کسانی شویم که باکی از رفتارهای نژادپرستانه ندارند، هر لحظه نگران فرزندانمان بودیم، نگران خواهران مان که وقتی به فروشگاه می روند، محال بود کسی به طعنه و تهمت، چیزی به آنها نگوید؛ این ها بخشی از رنج هایی است که در دوره ترامپ آزارمان داد.

ون جونز گفت: برای کسانی که این روز (روز شکست ترامپ)، روزی خوبی برای آنها نیست متاسفم اما چنین روزی برای همه مردم آمریکا روز خوبی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала