نوانمای خلاقانه‌ در شرح تاثیر فاصله‌‌گذاری اجتماعی +ویدئو، عکس

© Fotolia / JacobSTموش آزمایشگاهی
موش آزمایشگاهی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی خلاقانه در ایمن شدن از کرونا با فاصله‌گذاری اجتماعی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، میزان تاثیر فاصله‌گذاری اجتماعی در این روزهای کرونایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد به همین دلیل افراد جامعه به کاهش حداکثری تماس نزدیک با یکدیگر توصیه می‌شوند. اداره بهداشت ایالت اوهایو در آمریکا در این رابطه ویدئو کلیپی خلاقانه ساخته است تا با انتشار آن بر تاثیرگذاری فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

در این ویدئو کوتاه دو گروه تله موش در نشان دادن عکس‌العمل در حال ضربه خوردن با توپ تنیس نشان داده شدند. در گروه اول تله موش‌ها بدون هیچگونه فاصله‌گذاری کنار یکدیگر چیده شده بودند و با اولین برخورد توپ همه‌ی تله موش‌ها به هوا پرتاب شدند اما در گروه دوم با وجود فاصله‌گذاری منظم میان تعداد زیادی تله موش هیچ یک مورد برخورد با توپ تنیس قرار نگرفتند.

برخی از کاربران عنوان می‌کنند در بیشتر کشورهای جهان تجمعات صورت می‌گیرد و آمار ابتلا و مرگ بر اثر کرونا چندان چشمگیر نیست در حالیکه در ایران آمار جان‌باختگان کرونا روز به روز افزایش می‌یابد و این کاملا غیر عادی است. این کاربران عنوان می‌کنند پیشگیری از شیوع و کنترل ابتلا به کرونا در کشور ایران که بیشتر حول مسائل سیاسی می‌چرخد و با وجود اقتصادی ورشکسته امکان‌پذیر نیست.

View this post on Instagram

A post shared by ISNA | ایسنا (@isna.news) on

برخی از کاربران عنوان می‌کنند امکان ابتلا به کووید-۱۹ قطعی است چراکه تاکنون هیچگونه مصونیت دائمی برای آن کشف نشده است، بنابراین بهترین، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین راه پیشگیری استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی است.

View this post on Instagram

A post shared by بیمارستان تهرانپارس (@tehranpars_hospital) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала