کشف انبار روغن‌های احتکار شده در محله تهرانپارس تهران +ویدئو، عکس

© Fotolia / Сarballoزیتون و روغن زیتون
زیتون و روغن زیتون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرپرست پلیس پیشگیری تهران درباره جزئیات کشف انبار روغن‌های احتکار شده در تهرانپارس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که شرایط زندگی برای مردم در ایران بسیار دشوار شده است روزانه خبرهایی از احتکار اقلام ضروری زندگی در رسانه‌های خبری این کشور به گوش می‌رسد. به تازگی با کمیاب شدن روغن نباتی در بازار ایران خبرهایی از احتکار آن در فضای مجازی و تلویزیون ملی این کشور منتشر می‌شود که موجب نارضایتی بیشتر و گلایه شهروندان و واکنش بسیاری از کاربران در صفحات اجتماعی شده است.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، سرپرست پلیس پیشگیری تهران در رابطه با احتکار روغن و کشف انباری در تهرانپارس گفت: «ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس براساس یک سری اقدامات پلیس با شناسایی یک سوله متوجه شدند افرادی خارج از شبکه توزیع اقدام به احتکار روغن مایع خوراکی کرده‌اند. ۳۵ تن روغن خوراکی کشف و ضبط شده است و در این راستا ۲ نفر دستگیر شدند. و با هماهنگی مقام قضایی و تعزیرات بررسی‌ها انجام شد و مقرر شده است به زودی این مقادیر روغن با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.»

View this post on Instagram

A post shared by روغن‌های طبیعی و محصولات سالم (@oil_food_mazand) on

وی همچنین عنوان کرد: «قبلا این انبار کشف شده مربوط به یکی از نمایندگی‌های یک خودروساز بوده است و درحال حاضر ربطی به شرکت خودروسازی ندارد. همکاران ما آموزش دیده‌اند و با هر کسی که بخواهد مردم را تحت فشار قرار دهند برخورد خواهد شد.»

View this post on Instagram

A post shared by استان همدان | hamedan (@hamedan_original) on

کاربران عنوان می‌کنند کمبودی برای عرضه روغن در بازار وجود ندارد بلکه این احتکار است که این شرایط را بوجود آورده است. این کاربران معتقدند دولت باید فرصت احتکار را احتکارکنندگان بگیرد تا اینکه با ایجاد بی‌نظمی و آشفتگی در بازار به دنبال علت ماجرا رود و سر از انبار احتکار شده درآورد.

View this post on Instagram

A post shared by Hassan Misaghian|حسن میثاقیان (@h.misaghian) on

برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند اگه نیمی از این هماهنگی‌ها، کار گروهی، برنامه‌ریزی و سرعت عملی که بین محتکرین وجود دارد، بین دولتمردان و مردم وجود داشت همه‌ی مشکلات کشور ایران حل شده بود. برخی دیگر اما امیدوارند پنبه و روغن بنفشه احتکار شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала