آخرین وضعیت کرونا در ایران

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehآخرین وضعیت کرونا در ایران
آخرین وضعیت کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران از جان باختن 365 بیمار کووید19 طی شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته گفت: از دیروز تا امروز 9 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 11 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 754 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 604 هزار و 952 نفر رسید.

فوت قاضی حداد، معاون دادستان تهران در دوره سعید مرتضوی بر اثر کرونا  - اسپوتنیک ایران
فوت قاضی حداد، معاون دادستان تهران در دوره سعید مرتضوی بر اثر کرونا

او ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 365 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 34 هزار و 478 نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تاکنون 477 هزار و 3 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

او گفت:  5128 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون چهار میلیون و 892 هزار و 704 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала