ادعای دفع حمله سایبری هکرهای ایرانی به شرکت کنندگان کنفرانس مونیخ

© AP Photo / Ted S. Warrenادعای دفع حمله سایبری هکرهای ایرانی به شرکت کنندگان کنفرانس مونیخ
ادعای دفع حمله سایبری هکرهای ایرانی به شرکت کنندگان کنفرانس مونیخ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت مایکروسافت ادعا کرد حملات سایبری انجام شده توسط هکرهای ایرانی به شرکت کنندگان کنفرانس مونیخ را خنثی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، این شرکت آمریکایی با صدور  بیانیه ای اعلام کرد که از یک سری حملات سایبری ، احتمالاً انجام شده از سوی هکرهای ایرانی ، به شرکت کنندگان در اجلاس قریب الوقوع کنفرانس امنیتی مونیخ و نشست (T-20) Think-20 در عربستان سعودی جلوگیری کرده است.

 تائید خبر حمله سایبری به دو سازمان دولتی ایران  - اسپوتنیک ایران
تائید خبر حمله سایبری به دو سازمان دولتی ایران

در بیانیه منتشره آمده است : "ما اطلاع می دهیم كه یک سری حملات سایبری توسط  مفسده جویی به نام Phosphorous ، زیر نقاب سازمان دهنده كنفرانس به 100 نفر از افراد معروف را شناسایی و دفع كردیم. طی آن Phosphorous که وابسته به ایران است، علیه  شرکت کنندگان در اجلاس قریب الوقوع کنفرانس امنیتی مونیخ و نشست (T-20) Think-20 در عربستان سعودی مفسده جویی کرد".

بر اساس این بیانیه ، مهاجمان دعوت نامه های جعلی ایمیل را برای شرکت کنندگان احتمالی ارسال کرده اند. این دعوت نامه ها برای مقامات دولتی سابق ، کارشناسان سیاسی ، دانشگاهیان و رهبران سازمان های غیر دولتی ارسال شدند. Phosphorous با ارائه پیشنهاد جلسات آنلاین توانست ترس از سفر را در شرایط همه گیری کرونا  از بین ببرد. این حملات احتمالاً برای جمع آوری اطلاعات انجام شده است.

در بیانیه منتشره خاطرنشان می شود: "ما قبلاً با برگزاركنندگان كنفرانس تماس گرفته و آنها به شركت كنندگان خود هشدار داده و خواهند داد."


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала