گزارش و تحلیل

مهمانی های کوویدی در آمریکا

© AP Photo / John Minchilloمهمانی های کوویدی در آمریکا
مهمانی های کوویدی در آمریکا     - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهمانی های جوانان و دانشجویان در حین شیوع همه گیری محبوبیت بیشتری پیدا می کند. آیا برخی برای بازی با خطر عمدا ریسک می کنند؟

اسپوتنیک به نقل از ریتز هرالد (ایالات متحده آمریکا): مهمانی های کووید محبوب در میان جوانان، برای سلامت کشور خطرناک است.

متأسفانه، برخی از جوانان تهدید کووید-19 را جدی نمی گیرند. حتی بسیاری از افراد تصور می کنند که ابتلا به این ویروس دلیل کافی برای تشکیل مهمانی ها است. اولین مهمانی های کووید در بهار سال 2020 در واشنگتن برگزار شد و پس از آن مانند یک عفونت ویروسی در سراسر کشور گسترش یافت. شرکت کنندگان مهمانی پول جمع می کنند ، شخصی را که مبتلا به کووید- 19 است دعوت می کنند و تمام شب سعی می کنند به این بیماری مبتلا شوند. هر کسی که اول بیمار شود همه پول را می گیرد.

برخی افراد به این خاطر به چنین مهمانی هایی می آیند که خطر و هیجان را دوست دارد، کسانی دیگر امیدوارند که به سرعت ثروتمند شوند. برخی از افراد به خطر کووید -19 توجه نمی کنند و معتقدند که جدی نیست. تکسانی 30 ساله که در یک مهمانی ویروسی مبتلا به کرونا شد ، متعلق به گروه اخیر بود. قبل از مرگ، او به پرستاران گفت: "من فکر می کنم اشتباه کردم. فکر کردم شوخی است اما معلوم شد که این طور نیست."

ویروس کرونا در خدمت قدرت رو به رشد چین - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ویروس کرونا در خدمت قدرت رو به رشد چین

مسئله این است که مهمانی های ویروسی در بین جوانان و دانشجویان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. آنها به دلیل جوانی و کم تجربگی خطر را دست کم می گیرند. با اعتقاد به اینکه رسانه ها همه چیز را اغراق می کنند، جوانان همچنان به طور فعال با هم دیگر معاشرت می کنند. هیچ کس تعداد شرکت کنندگان از مهمانی های ویروسی ​​را کنترل نمی کند. چنین شب نشینی هایی می تواند یک مهمانی خصوصی برای ده نفر از دوستان باشد، یا برای صدها نفر تدارک دیده شود. در هر صورت، چنین دوره همی  به محلی برای گسترش بیماری همه گیر تبدیل می شود. هر یک از شرکت کنندگان در آن نه تنها خود را در معرض خطرغیر موجه قرار می دهد، بلکه خطری را برای صدها و هزاران انسانی که در آینده با آنها تماس خواهند گرفت ایجاد می کند. در نتیجه همه شرکت کنندگان در مهمانی های ویروسی به سلاح  بیولوژیک تبدیل شده و انتشار ویروس را تسریع می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала