سوپر اسلحه روسی از دید نشنال اینترست

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر سوپر اسلحه روسی از دید نشنال اینترست
سوپر اسلحه روسی از دید نشنال اینترست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی نشنال اینترست مقاله ای در مورد آخرین تحولات نظامی در روسیه که باعث افزایش توانایی پیاده نظام می شود، منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مقاله خاطرنشان می کند که ارتش روسیه در حال ایجاد فناوری هایی است که باعث افزایش اطلاعات سربازان در وضعیت جنگی می شود، و علاوه بر نیاز به تلاش کمتر برای سربازان، خطرات جانی برای آنها را نیز کاهش می دهد.

تجهیزات نظامی سربازان آینده راتنیک - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
تجهیزات نظامی سربازان آینده "راتنیک"

نویسنده مقاله اظهار داشت که صحبت درباره نسل جدیدی از لباس جنگی مخصوص پیاده نظام به نام "سوتنیک" است که جایگزین لباس "راتنیک" خواهد شد.

ساختار این لباس پیشرفته جنگی در روستخ  در حال توسعه است و به تعداد زیادی از قطعات پیشرفته مجهز خواهد شد. برخی از آنها قبلاً توسعه یافته اند. تا سال 2023، "سوتنیک" باید کاملاً آماده باشد.

پیشتر نیز نویسنده مقاله ای در نشریه فوربس درباره لباس راتنیک گفته بود: سربازان روسی با یونیفورم ویژه خود قادر به حمل سلاح های سنگین و شلیک مهمات بیشتر در مقایسه با دشمنان خود خواهند بود که فاقد این فناوری پیشرفته هستند. بعید است طراحان آمریکایی بتوانند در آینده نزدیک چیزی مشابه را ایجاد کنند.

مجموعه تجهیزات جنگی انفرادی "راتنیک" به منظور بهبود امنیت سربازان و افزایش تحرک، مانور دهی و کارایی آنها در انواع مختلف عملیات جنگی در دمای از40 درجه زیر صفر تا 50 درجه بالای صفر طراحی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала