دستگیری ۷ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در لاهیجان

© Photo / HoustondwiPhotos mp دستگیری ۷ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در لاهیجان
 دستگیری ۷ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در لاهیجان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان: ۷ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی لاهیجان دستگیر شده و یک قبضه تفنگ شکاری غیرمجاز و ۳ قمه از متهمان کشف شد و ۷ متهم این پرونده نیز به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری ۷ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی دیشب در شهرستان لاهیجان خبر داد.

 ۳ کشته و ۱ زخمی در اثر تیراندازی در هیوستون + ویدئو - اسپوتنیک ایران
۳ کشته و ۱ زخمی در اثر تیراندازی در هیوستون + ویدئو

سردار اظهار داشت: پلیس دیشب با دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در منطقه لیالستان لاهیجان به این محل اعزام شدند‌.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه خبر مذکور به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ گیلان اطلاع داده شد ابراز داشت: اختلافات مالی منجر به وقوع این درگیری بین چند نفر شده بود و یکی از عاملان درگیری نیز که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده با تفنگ شکاری به خودرو‌ پژو طرف مقابل شلیک کرده و متواری می‌ شود.

سردار ملکی با اشاره به دستگیری متهمان این درگیری توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خاطرنشان کرد: ۴ نفر از اراذل و اوباش که ۳۰، ۳۲، ۳۵ و ۳۹ ساله بودند در دو عملیات جداگانه و در کمتر از ۱۵ ساعت توسط ماموران پلیس امنیت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان برخی ابزار کشف شده از متهمان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: یک قبضه تفنگ شکاری غیرمجاز و ۳ قمه از متهمان کشف شد و ۷ متهم این پرونده نیز به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار ملکی از دستگیری دو نفر از متهمان در صحنه درگیری خبر داد و ابراز داشت: دو نفر از متهمان این درگیری که دو برادر ۲۵ و ۳۶ ساله بودند در صحنه درگیری دستگیر شدند و متهم اصلی و عامل تیراندازی نیز که مردی ۳۴ ساله بوده در خانه‌ اش توسط پلیس دستگیر شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала