تاج گذاری و ملکه شدن دختربچه اهوازی در قلعه شوش +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / SergeyNivensدختری در حال رویا دیدن
دختری در حال رویا دیدن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رویای ملکه شدن دختربچه ۷ ساله‌ی مبتلا به سرطان در قلعه تاریخی شوش به حقیقت پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، آرزوی ملکه شدن زینب هفت ساله دختربچه‌ی اهوازی که به بیماری سرطان مبتلا است و تحت درمان قرار دارد توسط موسسه "پنجمین فصل قشنگ" که یکی از فعالیت‌هایشان محقق کردن آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان است در قلعه باستانی شوش با حضور پیاده نظام در هفته‌ای که گذشت برآورده شد. زینب آرزو داشت روزی ملکه شود و صاحب قلعه و گنج باشد و در قصر خود زندگی کند. رویای این کودک به همان شکل که آن را بازگو کرده بود تدارک دیده شد و به حقیقت پیوست.

View this post on Instagram

A post shared by ISNA | ایسنا (@isna.news) on

هدی رشیدی، بانوی خیر اهوازی که تمام دل مشغولی‌اش برآورده کردن آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان است در این رابطه
گفت: «با کمک دوستان به مدیر کل میراث فرهنگی و پایگاه جهانی شوش مکاتبه داشتیم که موافقت کردند اما در روز برآورده کردن آرزوی زینب مسئول پایگاه شوش اجازه ورود اسب و شترها را نداد چون آنها را نماد عربی می‌دانستند. برنامه‌های ما شکل رویای کودک همان‌طور که القا کرده به نمایش در می‌آید به شکل کاملا ایرانی بدون تقلید از جای دیگر. اما در نهایت آن چیزی که باید شود و به مرحله عمل برسد نشد.»

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا (@rokna.news) on

بسیاری از کاربران با تحسین بانیان این اتفاق زیبا، امیدوارند همه‌ی بیماران مبتلا به سرطان لباس عافیت بر تن کنند. آنها بر این باورند باید دنیای این کودکان را زیباتر کرد، چراکه شادی و امید می‌تواند در مبارزه بیماران با چنین بیماری‌هایی معجزه کند.

کاربران فراوانی عنوان می‌کنند از تماشای تصاویر این اتفاق زیبا حس متفاوتی را تجربه کردند آنها امیدوارند مسئولین در رابطه با برآورده کردن آرزوی این کودکان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала