رزمایش ایران در مناطق شمال غربی کشور

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / رزمایش ایران در مناطق شمال غربی کشور
رزمایش ایران در مناطق شمال غربی کشور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای زمینی ایران در منطقه نزدیک با ارمنستان و آذربایجان رزمایش هایی را برگزار کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی ارتش، سرویس مطبوعاتی ارتش ایران با اشاره به اینکه اهداف این رزمایش ها نشان دادن قدرت و افزایش آمادگی رزمی است، گفت: در مناطق مرزی شمال غربی کشور، تمریناتی برای نیروهای زمینی برگزار شد.

رزمایش اسرائیل برای مقابله با حزب الله - اسپوتنیک ایران
رزمایش اسرائیل برای مقابله با حزب الله

در این رزمایش که با محوریت تیپ 164 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، یگان‌های حاضر در رزمایش با ساختار جدید نیروی زمینی که تیپ های پیاده مکانیزه به تیپ های متحرک هجومی تغییر ماهیت داده اند، برای دومین بار در این منطقه توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

در این رزمایش تخصصیِ تاکتیکی که مرحله اول آن به صورت شبانه برگزار شد، یگان‌های پیاده، مهندسی، پهپاد و گروه 11 توپخانه در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده طی دو مرحله شبانه و روزانه تیپ 164 متحرک هجومی را پشتیبانی کردند.

در تک روزانه نیز تیپ 164 متحرک هجومی با اجرای طرح‌های رزمی به اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش دست یافت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران، در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: در طول این رزمایش، مراحل بسیار اثرگذاری از جمله عملیات شبانه و تعاقب با موفقیت انجام شد تا براساس طرح های مورد نظر برای نیروهای عمل کننده، در صحنه رزم واقعی بتوانیم دشمن را با تاکتیک های جدید به ورطه شکست بکشانیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала