بازگشت کنسول خاطره‌انگیز آتاری به دنیای بازی‌ها +عکس، ویدئو

© Photo / Public domain / Evan-Amosتاریخ رونمایی پلی استیشن5 سونی
تاریخ رونمایی پلی استیشن5 سونی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آتاری باکس گامی در جهت احیای آتاری و ایجاد حس نوستالژیک!

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پلازا مگ، شرکت آتاری طی خبری اعلام کرده که در حال کار بر روی یک کنسول بازی جدید است و قصد دارد دوباره به دنیای بازی‌ها برگردد. پس از گذشت ۲۴ سال از معرفی آخرین کنسول بازی آتاری، این شرکت اعلام کرد که در حال کار بر روی کنسول جدید است و به زودی آن را معرفی خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by blackholegamingvilla (@blackholegamingvilla) on

فرد جنسیس مدیر عامل شرکت آتاری، در یک گزارش اختصاصی با گیم بیتس اعلام کرد که این شرکت نیویورکی برنامه‌های بزرگ و جالبی در نظر دارد و قصد دارد با کسب و کارهای سخت افزاری بازگردد. وی همچنین عنوان کرد طرح نهایی آنچه که از آن به عنوان Atari Box یاد می‌کنند، به زودی منتشر خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by atari box (@atari_box) on

این کنسول جدید تقریبا مجموعه‌ای از بازی‌های قدیمی‌ست که می‌توان تحت وب بازی کرد، ضمن اینکه در این کنسول می‌توان از طریق خرید و فروش توکن با ارزهای دیجیتال در آمد هم به دست آورد.

View this post on Instagram

A post shared by TheGameArcade (@thegamearcadeok) on

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند تقریبا همه دهه پنجاه و شصتی‌ها در خانه‌هایشان یک کنسول آتاری داشتند و برای سرگرمی و تفریح با بازی‌های جالب آن وقت خود را پر می‌کردند. این کاربران آتاری را یکی از نوستالژی‌های زیبای دوران کودکی‌ خود می‌دانند و امیدوارند همان بازی‌های قدیمی در این Atari Box باشد.

View this post on Instagram

A post shared by CNET (@cnet) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала